۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۷۸۶۱
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی:

صهیونیسم جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی به ترور روی آورده است.

خبرگزاری رسا ـ جانی عباسپور گفت: ترور شهید ممدوح و متعاقبا دستگیری خبرنگار ایرانی در ایتالیا خود دلیل محکمی است که محور شرارت دنیا تنها به صهیونیستها و حامیان آن خلاصه می شود.
روح الله جاني عباسپور
روح الله جانی عباسپور نماینده منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: ترور شهید ممدوح و دیگر شهدای مقاومت اسلامی توسط صهیونیستها و دستگیری خبرنگار ایرانی اعزامی به ایتالیا به خاطر آن است که غرب در پاسخ به منطق اسلام چیزی به جز ترور و ارعاب ندارد.

وی افزود: پس از دستگیری عبدالمالک شرور و افشا شدن ارتباط و حمایت غربی ها از وی، ترور شهید ممدوح از سوی تروریستهای صهیونیستی که با پاسپورت انگلیسی سفر کرده بودند و دستگیری خبرنگار آزاده ایرانی در ایتالیا نشانگر محور شرارت بودن صهیونیستها و حامیان آنها است.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارات بی شرمانه ژنرال آمریکایی حاضر در عراق که ایرانی ها را اوباش و اراذل خوانده گفت: همچنانکه ملاحظه شده غرب از پیشرفتهای خیره کننده کشورمان در ماه های اخیر در صنایع پیچیده ای چون هوا فضا، هسته ای و لیزر دچار شوک بزرگی شده، در عین حال برای توجیه شکست های اقتصادی خود در عرصه داخلی و جهانی به دنبال علت می گردد و وقتی دلیلی نمی یابد دست به فحاشی های مذبوحانه میزند.

عباسپور ادامه داد: اظهارات پترائوس خود دلیلی بر توفیق ما در دستیابی به آرمانهای انقلاب و اقتدار ایران اسلامی در منطقه طی سالهای اخیر است و این خود دلیل روشنی است که راه را درست می رویم، به گونه ای که دشمن در برابر موفقیت ما راهی جز فحاشی نمی یابد.

وی تصریح کرد: آمریکا که دنیا را جنگل و خود را شیر جنگل می دانست امروز با حماقتهایی که با تحریک صهیونیستها در عراق و افغانستان انجام داده و در سایر موارد در ابوغریب و گوانتانامو خود را رسوا کرده عملا به محور شرارت تبدیل شده و جهانیان دیر یا زود این محور شرارت را ریشه کن خواهند کرد./ 955/پ302/ج
ارسال نظرات