۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۷۹۱۲

دوره آموزشی آشنایی مبلغان با ماهیت شیطان پرستی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبر گزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره های آموزشی برای مبلغان دینی درخصوص شناخت ماهیت شیطان پر ستی در این استان خبر داد.
دوره آموزشي روحانيان
حجت‌الاسلام مسعود قاسمی، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی،در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری رسا در بجنورد گفت: به زودی دوره آموزشی آشنایی مبلغان با ماهیت شیاطن پرستی در این استان برگزار خواهد شد.

وی حرکت جوانان به سوی شیطان پرستی را نچشیدن معرفت حقیقی از اسلام دانست و گفت: در حال حاضر در جامعه ما با 2 نوع فرهنگ روبه رو هستیم، فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی و متاسفانه برخی جوانان از برهنگی فرهنگی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام قاسمی، برهنگی فرهنگی را اینگونه تمثیل کرد و گفت: اگر کسی لباس فردی را از او بگیرد آن فرد برهنه ملزم به پوشیدن هرگونه لباسی برای جلوگیری از برهنگی خود می‌شود و یا اگر فردی گرسنه باشد ممکن است هرگونه غذایی را میل کند؛ گرچه آن غذا فاسد باشد.

مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید بحث شیطان پرستی را جدی بگیریم افزود:ما باید بتوانیم طلبه وروحانیانی متخصص و کارآمد در رابطه با ماهیت شیطان پرستی و انتقال معارف عمومی به مردم به جامعه ارئه دهیم.

وی همچنین به ویژگی های شخصیتی و قهرمانی حضرت عباس اشاره کرد و افزود: وقتی ما به جوانان خود در خصوص ویژگی های قهرمانی و شخصیتی حضرت عباس شرح دهیم قطعا جوانان ما این قهرمان وحماسه آفرین را الگوی خود قرار خواهندداد.

حجت الا سلام قاسمی بیان داشت: ما باید معنویت اسلام را به جوانان خود ارائه دهیم و به آنان تلقین نماییم که این کار چقدر برای آینده آنان سودمند خواهد بود و به یقین جوانان ما از شیطان پرستی وسایه استکبارات جهانی پرهیز کرده وبه طرف شخصیت های مذهبی روی خواهند آورد./966/پ202/ص
ارسال نظرات