۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۸۲۱۹

ویژه نامه های مربوط به عید نوروز در پایگاه اطلاع رسانی راسخون منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه های عید نوروز و گردشگری، عیدانه با ورزش و کارت پستال عید در پایگاه اطلاع رسانی راسخون منتشر شد.
عيد نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه نامه های مربوط به عید نوروز با نام های عید نوروز و گردشگری، عیدانه با ورزش و کارت پستال عید در پایگاه اطلاع رسانی راسخون منتشر شد.

در ویژه نامه عید نوروز و گردشگری، نقشه ایران با تمام استان ها نمایش داده شده که با انتخاب هر استان، مشخصات مربوط به آن استان، جاذبه های گردشگری، معرفی شهرستان ها و اماکن مذهبی، تاریخی و کاغذ دیواری و دانلود نقشه شهر ها برای گوشی های همراه وجود دارد.

همچنین در این ویژه نامه دانلود هفت همایش در شهر های اصفهان و یزد گنجانده شده است.

در ویژه نامه عیدانه با ورزش، بخش هی متنوعی مانند بانک صوت و فیلم، لحظه های ورزش، لیگ برتر، شخصیت های ورزشی ،سایر ورزش ها گنجانده شده است.

در بخشی با عنوان منشوری که دردسر ساز شد، می خوانیم: پیش از آغاز لیگ یکی از اعضای "معمم" فدراسیون خبر از محرومیت چند مربی سرشناس داد.او نامی از افراد نبرد و البته در ابتدا نیز ادعایش چندان جدی گرفته نمی شد. اما هرچه زمان گذشت، موضوع جدی تر شد تا اینکه رسما با آغاز لیگ دهم، چند مربی و بازیکن از حضور در سطح اول فوتبال ایران محروم شدند! وقتی کاشف به عمل آمد برخی سرنخ ها نشان داد که ظهور منشور اخلاقی بی ارتباط با دستگیری چند خبرنگار واعترافات آنها درباره روابط شان با برخی مربیان سرشناس نبوده است.

در بخش دیگراین پایگاه، ویژه نامه ای به نمایش کارت پستال های عید اختصاص داده شده است.

همچنین مسابقه ای در این پایگاه برای علاقمندان طراحی شده است.

علاقمندان می توانند برای مشاهده این ویژه نامه ها به پایگاه اطلاع رسانی راسخون به نشانی
www.rasekhoon.net مراجعه کنند./909/ت302/ع

ارسال نظرات