۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۸۳۲۶
طی هفته اول سال 89؛

پاسخگویی به بیش از ده هزار سوال شرعی از سوی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از پاسخگویی به بیش از ده هزار سؤال شرعی در هفته اول نوروز از طریق سامانه پیام کوتاه این دفتر خبر داد.
پيام كوتاه پيام كوتاه
حجت‌الاسلام وحید علیان ‌نژاد، مسؤول سامانه پیام کوتاه دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: بیش از ده هزار سؤال شرعی در هفته اول نوروز از طریق سامانه پیام کوتاه این دفتر پاسخ داده شد.

وی با بیان این که در تعطیلات نوروی این سامانه همچون گذشته به سؤالات شرعی مقلدان حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی پاسخ می‌گفت، اظهار داشت: در این ایام شش نفر از کارشناسان و محققان حوزه علمیه قم از 9 صبح تا 15 عصر به مقلدان این مرجع تقلید به صورت پیام کوتاه پاسخ می‌گفتند.

حجت‌الاسلام علیان نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به سفرهای نوروزی و عدم دسترسی به رساله و کتب فقهی مقلدان این مرجع تقلید می‌توانند سوالات شرعی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 10000100 ارسال کرده و در کمتر از 24 ساعت پاسخ خود را دریافت نمایند .

وی یادآور شد: از دیگر خدمات این سامانه ارسال آخرین نظرات فقهی و تغییرات رساله برای اعضاء است که علاقه مندان برای استفاده از این بخش از خدمات می‌توانند عدد«10000100» را به این سامانه ارسال کنند.

مسؤول سامانه پیام کوتاه فدرت حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، اظهار داشت: همچنین در هفته دوم فروردین ماه هشت نفر از کارشناسان و محققان حوزه علمیه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر پاسخگویی سؤالات شرعی مقلدان این مرجع تقلید خواهند بود./917/پ202/ص

ارسال نظرات