۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۸۳۴۶
فرمانده یادمان والفجر 8 اروندکنار:

500 هزار نفر از یادمان والفجر 8 بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده یادمان والفجر 8 اروندکنار از زیارت نیم میلیون نفر از میهمانان نوروزی و اعضای کاروان‌های راهیان نور از این یادمان خبر داد.
راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مرتضی شیروی فرمانده یادمان والفجر 8 اروندکنار اظهار داشت: در سال جاری آمار بازدیدکنندگان از یادمان والفجر 8 در مقایسه با سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش داشته است و حاضران در این یادمان اغلب جوانان و دانشجویان بوده‌اند.

شیروی با اشاره به امکاناتی که برای زائران این یادمان فراهم شده است ادامه داد: روزانه 20 هزار لیتر آب شرب تصفیه شده و 100 هزار لیتر آب وضو توسط سپاه آبادان و مرکز بسیج اروندکنار خریداری می‌شود.

فرمانده یادمان والفجر 8 اروندکنار افزود: دو نمایشگاه و ایستگاه صلواتی نیز در کنار نمایشگاه قطعه‌هایی از بهشت دایر شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی که در این یادمان انجام می‌شود گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی و نرم‌افزارهای جدید با محوریت موضوع دفاع مقدس از اهم فعالیت‌های فرهنگی در این یادمان است.

فرمانده یادمان والفجر 8 اروندکنار ادامه داد: فیلم 10دقیقه‌ عملیات والفجر 8 نیز در سینمای صحرایی برای بازدیدکنندگان پخش می‌شود.

شیروی افزود: 30 راوی رشادت‌های رزمندگان اسلام با استقرار در محل یادمان چگونگی اجرای عملیات والفجر 8 را برای بازیدکنندگان بیان می‌کنند.

فرمانده یادمان والفجر 8 اروندکنار پیش‌بینی کرد تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از یک و نیم میلیون نفر از یادمان والفجر 8 دیدن کنند./945/د102/ص


ارسال نظرات