۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۸۴۷۱
امام جمعه رامهرمز:

عنوان همت مضاعف و کار مضاعف برگرفته از فرهنگ غنی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رامهرمز عنوان همت مضاعف و کار مضاعف را برگرفته از فرهنگ غنی اسلام خواند و انتخاب این عنوان را متناسب با اوضاع کنونی کشور دانست.
همت مضاعف و کار مضاعف
حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه رامهرمز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ گفت: رهبر معظم انقلاب با اشراف کاملی که به اوضاع و تحولات کشور دارند، هر سال عنوان خاصی که برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی است، بر می‌گزینند.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به مفهوم همت مضاعف و کار مضاعف اظهار داشت: همت و اراده مضاعف زمینه‌ساز همه‌ فعالیت‌ها است و تا زمانی که فاقد این عامل باشیم، نمی‌توان کار مضاعف انجام داد.

وی به نقش مقام معظم رهبری در جهت‌گیری‌های مردم و نظام اشاره و خاطر‌نشان کرد: مردم شریف ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی‌ در ‌عرصه‌های مختلف موفق هستند، و هنگامی که مردم اندکی از ارزش و آرمان های اسلام ناب فاصله گیرند، ایشان با درایت حکیمانه‌ خود و اتخاذ عناوینی جامع این فاصله‌ها را از میان برمی‌دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد به ارتباط عنوان سال گذشته و امسال اشاره و بیان داشت: با ایجاد همت مضاعف و کار مضاعف در راستای اصلاح الگوی مصرف می‌توان به پیشرفت‌های بزرگ‌تری در زمینه‌های داخلی و خارجی دست یافت.

وی در ادامه به مهم‌ترین عامل بستر‌ساز منویات رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: علما و حوزه‌های علمیه به سبب بهره‌مندی از چشمه جوشان الهی که همان اسلام ناب محمدی است می توانند زمینه‌ساز تحقق منویات رهبری باشند./945/ت302/س
ارسال نظرات