۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۷۸۶۲۹
امام جمعه کازرون:

لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب عبادت و تلاش برای تحقق آن جهادی مقدس است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: پیام رهبر معظم انقلاب برخواسته از اعتقادات دینی، براساس تعالیم اسلام و مذهب شیعه است و ریشه در فرهنگ قرآنی دارد.
حجت الاسلام محمد خرسند


حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامگذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: نامگذاری هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب انجام می شود از روی حکمت، اندیشه و تدبیر، مورد نیاز جامعه و براساس نیازسنجی هایی است که توسط ایشان صورت می گیرد.

وی افزود: علی رغم تمام تلاش هایی که در راستای پیشرفت کشور صورت گرفته، اما رهبر معظم انقلاب این تلاش ها را ناکافی می دانند، بنابراین برای این‌که خیزش ملی صورت گیرد، امسال را به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری کرده اند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: پیشرفت هر ملتی در هر عرصه در گرو تحقق همت و کار مضاعف است و ملت ایران برای این‌که الگوی ملت های دیگر شود، باید به همت فعلی خود بسنده نکرده بلکه تلاش مضاعفی را انجام دهد تا به هدف های عالی خود برسد.

وی با بیان این‌که مسؤولان کشور و اقشار مختلف مردم پیام رهبر معظم انقلاب را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند، اظهار داشت: پیام همت مضاعف و کار مضاعف جدی گرفته شود و با تشکیل ستاد کاری در هر وزارتخانه ای، افرادی دلسوز، متعهد و خبره به بررسی آن بپردازند.

حجت‌الاسلام خرسند خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند «همت مضاعف و کار مضاعف» به معنای آن است که کیفیت کار بالا رفته، وجدان کاری در هر عرصه ای بیشتر شده و از هدر رفتن وقت در کشور جلوگیری شود.

وی با بیان این‌که پیام رهبر معظم انقلاب برخواسته از آموزه های دینی است، گفت: رهبر معظم انقلاب تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه فقیهی جامع الشرایط، مجتهد و مرجع تقلید است، بنابراین پیام هر سال ایشان برخواسته از اعتقادات دینی، براساس تعالیم اسلام، مذهب شیعه و ریشه در فرهنگ قرآنی، سنت پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) دارد.

امام جمعه کازرون ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رهبر دینی و اعتقادی براساس حکمت و تدبیر این نامگذاری را انجام داده اند و لبیک به پیام ایشان عبادت و تلاش برای تحقق آن جهادی مقدس است.

وی در پایان با بیان این‌که دشمن در سال گذشته با ایجاد التهابات سیاسی تلاش کرد جلوی رشد و ترقی پیشرفت کشور را بگیرد، خواستار شد: پیام رهبر معظم انقلاب از قالب شعاری بیرون آمده و امسال با همت مضاعف، برخی از مسائل سال گذشته جبران شود. /920/ت302/ع

ارسال نظرات