۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۸۶۴۰
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

عنوان همت مضاعف و کار مضاعف حاصل هوشیاری رهبری در مسائل کلان کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی انتخاب عنوان همت و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب را حاصل بینش، بصیرت و اشراف رهبری نسبت به مسائل کلان کشور دانست.
عليرضا دهقان نماينده ايذه و باغملک در مجلس شوراي اسلامي
علیرضا دهقان، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بینش، بصیرت و آگاهی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 1389 گفت: در حقیقت ایشان با انتخاب عنوان همت مضاعف و کار مضاعف جهشی بزرگ‌تر در عرصه های جهانی را برای ایران خواستار شدند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط عنوان اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف وکار مضاعف، خاطر نشان کرد: لازمه پیشرفت و دستیابی به موفقیت های داخلی و خارجی ابتدا اصلاح الگوی مصرف، سپس همت و کار مضاعف در عرصه های گوناگون است.

علیرضا دهقان در خصوص اهمیت عنوان سال جاری بیان داشت: خوشبختانه استعدادهای انسانی و طبیعی بسیاری در ایران وجود دارد، که تاکنون به سبب عدم بهره برداری مطلوب از این استعدادهای الاهی به جایگاهی که شایسته ملت ایران است حاصل نشده،از این رو لازم است با همتی مضاعف این استعدادهای ذاتی را به مرحله اجرا رسانند.

وی با بیان نقش مردم و مسوولان در تحقق شعار همت و کار مضاعف گفت: پیشتر مردم همت مضاعف خود را در سال گذشته با حضور پرشور و گسترده در انتخابات نشان دادند، و اکنون مسؤولان باید با همت و کار مضاعف ضمن رسیدگی به مشکلات مردم، زمینه را برای فعالیت آنان فراهم سازند./945/ت302/س
ارسال نظرات