۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۸۷۳۳
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

سفر های استانی رییس جمهور فرصت ارزنده‌ای برای توسعه و آبادانی است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، سفر های استانی رییس جمهور را فرصتی ارزنده برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در عرصه فرهنگی عنوان کرد‌.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور
سید جواد محمودی، معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: سفرهای رییس جمهور و هیأت دولت به استان‌ها فرصت‌های ارزنده‌ای‌ برای توسعه و عمران و آبادانی فراهم می ‌کند که استان آذربایجان غربی همچون سفرهای دور اول و دوم، در این سفر نیز از برکات آن در توسعه فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

وی رویکرد دولت را در دور سوم سفرهای استانی، فرهنگی اعلام کرد و گفت: بر همین اساس در آذربایجان غربی نیز طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی جامعی در کنار طرح‌های عمرانی و صنعتی برای طرح و تصویب در جلسه هیأت دولت پیش بینی شده است.

‌محمودی با اشاره به روند بسیار طولانی و پیچیده طرح و تصویب پروژه‌های پیشنهادی و مورد نظر مردم و مسؤولان استانی در سطح وزارتخانه‌ها‌ تأکید کرد: با آغاز به کار دولت نهم و سفرهای استانی هیأت دولت مسؤولان ارشد کشوری با حضور در میان مردم و ارتباط چهره به چهره با آنان از نزدیک با مطالبات و مشکلات آشنا می شوند و در جهت رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم تصیمات مؤثری را اتخاذ می‌کنند که این امر در تسریع برنامه‌های توسعه‌ای منطقه‌ای نقش مؤثری دارد‌.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: شناسایی دردها و مشکلات مردم، توزیع عادلانه امکانات و تخصیص منابع اعتباری درخور برای برنامه‌های توسعه‌ای از دیگر نتایج سفرهای ریاست جمهوری به نقاط مختلف کشور است.

بنابر اظهار این مقام مسؤول، سفر سوم رییس جمهور و هیأت دولت به لحاظ موقعیت خاص منطقه ای آذربایجان غربی و مباحث مطرح شده پس از انتخابات در رسانه های بیگانه و معاند نظام اسلامی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است؛ بنابراین مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی همچون گذشته با حضور پرشور در مراسم استقبال از رییس جمهور و هیأت همراه به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان خواهند داد که پشتیبان نظام و ارزش‌های والای انقلاب هستند./936/ت302/س
ارسال نظرات