۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۷۹۰۷۶

بیش از چهار هزار مبلغ سال گذشته به نقاط مختلف استان سمنان اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام چهار هزار و 100 مبلغ در سال گذشته به نقاط مختلف این استان خبر داد.
حجت الاسلام شكري مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان
حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، گفت: چهار هزار و 100 مبلغ در مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی در سال گذشته به نقاط مختلف این استان اعزام شدند.

وی افزود: 700 نفر از این تعداد زن و مابقی مرد بوده اند.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد : این ملبغان در 18 مناسبت ملی و مذهبی در طول سال به نقاط مختلف شهری و روستایی استان سمنان اعزام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، ماه مبارک رمضان، محرم و صفر، هفته دولت، هفته وحدت، هفته ولایت ، اعتکاف ، ایام شهادت امام صادق (ع)، دهه فاطمیه و رحلت رسول اکرم (ص) را از جمله این مناسبتها عنوان کرد.

حجت الاسلام شکری افزود: 54 هزار روز تبلیغ نتیجه اعزام مبلغ در طول سال گذشته به نقاط مختلف استان سمنان بوه است.

وی ترویج مسائل دینی، آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با تهاجمات فرهنگی دشمن، اثرات دینداری در زندگی، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، دینی، جشن های مختلف ملی، مذهبی، برگزاری ادعیه، زیارات، عزاداری های ماه محرم و صفر ومراسم شب های قدر از جمله وظایف مبلغان اعزامی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش مبلغان دین در نقاط مختلف کشور گفت: مبلغان در هدایت نسل جوان در مسیر اسلامی و الهی نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام شکری افزود: مبلغ خوب کسی است که مشکلات منطقه خود را بشناسد و با شناسایی معضلات دینی و فرهنگی منطقه به ایراد سخنرانی و امور فرهنگی بپردازد که البته لازمه این تاثیر گذاری ، مطالعه مستمر است تا آسیب های اجتماعی و راهکارهای آن شناسایی شود./960/ت302/ص
ارسال نظرات