۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۹۲۶۷

پیام انقلاب به شماره سی و سوم رسید

خبرگزاری رسا ـ جدید ترین شماره ماهنامه پیام انقلاب، ویژه راهیان نور به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر شد.
پيام انقلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره سی و سوم ماهنامه پیام انقلاب به موضوع راهیان نور اختصاص یافته است.
 
از مطالب آغازین این ماهنامه می توان به آداب سفر، بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارکنان سپاه حفاظت، راهیان نور؛ تجلی نور در نور، ادبیات پایداری، زندگی و شخصیت شهید مهدی زین الدین، نگاهی به وقایع جنگ تا عملیات فتح المبین، جنگ واقعی اینجاست، اندیمشک بعد از 22 سال و فرهنگ شهادت؛ عامل بازدارندگی اشاره کرد.

در گزیده ای ازبیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارکنان سپاه حفاظت باعنوان «در شناخت دشمن خطا نکنیم» آمده است: «اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید. بلاهایی که بر ملت ها وارد می شود، در بسیاری از موارد بر اثر بی بصیرتی است. خطاهایی که در جامعه ما، بعضی از عامه مردم یا نخبگان می کنند، بر اثر بی بصیرتی است.»

زندگی و شخصیت شهید مصطفی اردستانی، بزرگترین رویداد سینمایی کشور، ناگفته هایی خواندنی از دختر شهید مغنیه، از حضور در جنگ تا تخصص در پزشکی، موزه جنگ؛ چراغ راه آینده، هفت تالار باغ موزه دفاع مقدس، دیوار نوشت معروف، کتاب شناسی راهیان نور و مروری بر فیلم های دفاع مقدس در جشنواره بیست و هفتم از دیگر مطالب به چاپ رسیده در این شماره پیام انقلاب است.

در گزیده ای ازمطلب «موزه جنگ؛ چراغ راه آینده» می خوانیم: «موزه های جنگ در واقع تجربه خاص کشورهایی است که در مبارزات دفاع از سرزمین خود به شکل گسترده حضور پیدا کردند، گونه ای بسیار جذاب و تاثیر گذار و صد البته تنها مختص برخی از کشورهای جهان است.»

مطالب پایانی این شماره به مطالبی چون روایت خون و حماسه، شیر کوهستان، وصیت نامه شهید خرازی، مشکات نور، بلندی های بحران، شهر نشینی وشهادت و مسابقه بزرگ راهیان نوراختصاص یافته است.

سی‌ و سومین شماره پیام انقلاب به مدیر مسؤولی رمضان شریف و سردبیری حسن علایی فعال در فروردین ماه سال جاری به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر شده است./916/ن601/ع


ارسال نظرات