۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۹۶۱۴
آیت الله طبرسی:

توطئه های جریان نفاق با روشنگری های رهبری در نطفه خفه شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته تصریح کرد: جریان نفاق در آن شرایط نیز به دنبال اهداف شوم خود بود که با روشنگری های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی توطئه های شوم این جریان در نطفه خفه شد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر روز گذشته در یادواره شانزده شهید روحانی شهرستان سوادکوه که در شیرگاه برگزار شد، با اشاره به مسأله نفاق و جریان پلید منافقین گفت: تشخیص منافقین در شرایط فتنه بسیار سخت است چرا که اسلام تظاهری دارند و از آن به‌عنوان سنگر در برابر انقلاب استفاده می کنند.

وی با بیان این که فتنه منافقان همواره در طول تاریخ حیات اسلام و از زمان پیامبر‌(ص) تاکنون ادامه دارد، افزود: این جریان نفاق در برخی موارد ضربه‌های سختی به نظام جمهوری اسلامی زده است.
 
امام جمعه ساری شهادت شهید بهشتی، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای محراب را نمونه خباثت جریان نفاق در طول دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: امروز جریان نفاق مدرن شده است و با شیوه های جدید در جامعه به حیات خود ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که منافقین روحانیت و علما را سد محکمی در برابر خود می دیدند و دشمنی خود را با یاران انقلاب آشکار کردند، خاطرنشان کرد: این جریان نفاق با تمام توان با ترور و خونریزی خواست روحانیت را از مردم جدا کنند؛ اما نفهمیدند که علما و روحانیت ریشه در دل‌های مردم دارند و مردم به آنها اعتقاد دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته تصریح کرد: جریان نفاق در آن شرایط نیز به دنبال اهداف شوم خود بود که با روشنگری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های شوم این جریان در نطفه خفه شد.

آیت الله طبرسی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت بحران حوادث پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درکشور اشاره کرد و افزود: ایشان با تدبیری حکیمانه توطئه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را برای ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی بازگو کردند و اجازه ندادند که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه در مازندران وحدت و همدلی را بهترین نیاز امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز همگان باید در زیر چتر ولی امر مسلمین به وحدت برسند و به فرامین ایشان گوش فرا دهند./950/پ202/س
ارسال نظرات