۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۹۷۸۱
امام جمعه محمود آباد:

تقویت معنویت و بصیرت مهم‌ترین عنصر مقابله با توطئه‌ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد تقویت معنویت و بصیرت را مهم‌ترین عنصر در برایر توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: معنویت و بصیرت، انقلاب اسلامی را در‌ سی سال گذشته پیروز نگه داشته است.
امام جمعه محمود آباد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، امام جمعه محمود آباد، عصر روز گذشته در نخستین همایش پدران آسمانی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با بیان این‌که شهیدان ثروت و سرمایه های اصلی این نظام هستند، گفت: این شهدا بودند که با گذشت از جان خود حماسه ای به بلندای تاریخ خلق کردند تا این انقلاب همیشه سرافراز و با اقتدار بماند و امروز رسالت مهم برای استمرار راه شهدا بر دوش همه ما است.

وی با اعلام این‌که دشمن در تلاش است تا اعتقادات و باورهای دینی مردم را سست کند، تصریح کرد: دشمن می خواهد ارزش های اسلامی و اعتقادی را از ما بگیرد از این رو تمامی مسؤولان دستگاه های فرهنگی باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی تقویت معنویت و بصیرت را مهمترین سلاح در برایر توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: معنویت و بصیرت، انقلاب اسلامی را در سی سال گذشته در برابر همه توطئه های شوم دشمنان پیروز نگه داشته است.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه خطاب به فرزندان شاهد گفت: از نگاه جامعه پویا جمهوری اسلامی ایران شما فرزندان شهدا چراغ های پر فروغ این انقلاب بوده و بازماندگان و یادگاران شهدا برای این انقلابید. 

احمدناطق نوری، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، نیز در ادامه این همایش هر انقلابی حاوی دو پیام است یکی خود شهادت ودیگری پیام شهادت است، گفت: شهدای گرانقدر ما پیام نخست را با فداکاری و ایثار جان خود با ما آموختند و امروز وظیفه ما است که پیام جهاد و ایمان و باورهای این شهدا را به گوش دنیا برسانیم.

وی افزود: وظیفه امروز مسؤولان و آحاد جامعه حفظ ارزش های دین و انقلاب و نیز پاسداری از حرمت خون شهدا است.

محمدمحمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و دبیر این همایش، نیز هدف از برپایی همایش پدران آسمانی را تجلیل از فرزندان شاهد، ایثارگر و جانباز این شهرستان بیان کرد.

گفتنی است، نخستین همایش پدران آسمانی با مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت آموزش و پرورش محمودآباد برگزار شد و ضمن اجرای برنامه های هنری و فرهنگی برای خانواده های شهدا در پایان از203 فرزند شهید، ایثارگر و جانباز هشت سال دفاع مقدس این شهرستان قدردانی شد./950/پ202/س
ارسال نظرات