۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۰۰۱۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

علامه فضل‌الله، عالمی اخلاقی و پرهیزگار و با بصیرت بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک به مناسبت رحلت مرجع شیعیان لبنان، تأکید کردند: علامه فضل‌الله، عالمی اخلاقی و پرهیزگار و دارای بصیرت بود.
سيد محمد حسين فضل الله
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی، استاندار در پیامی مشترک به مناسبت رحلت مرجع شیعیان لبنان، تأکید کردند: علامه فضل‌الله، عالمی اخلاقی و پرهیزگار و دارای بصیرت بود.

در این پیام آمده است: خبر وفات علامه سیدمحمدحسین فضل‌الله، عالم برجسته و مرجع عالیقدر، یکی از علمای مجاهد شیعیان لبنان، باعث تاثر مردم شریف و ولایی مازندران شد.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان تا آخرین لحظه عمر شریف خود در راه مبارزه با دشمنان اسلام به‌ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا استوار ماند و رهبر معنوی و روحی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان حزب‌الله بود.

در این پیام تاکید شد: علامه فقید، عالمی اخلاقی و پرهیزگار و دارای بصیرت بود که توجه ویژه‌ای به مساله ایتام داشته و نخستین موسسه خیریه موسوم به خیریه‌ امام‌الخویی را نیز برای ایتام تاسیس کردند و علاوه بر آن موسسات خیریه مختلفی توسط ایشان برای رسیدگی به وضعیت فقرا، درماندگان و معلولین ایجاد شد.

این پیام می افزاید: ایشان با برگزارى جلسات تفسیر و وعظ دینى، فرهنگى و اجتماعى گسترده ‌در لبنان توانست تحول عظیمى در چندین نسل پدید آورد و افتخار تربیت نیروهاى مبارز و فعالان مذهبى شیعه را از آن خود کند.

در ادامه این پیام آمده است: فقدان این فقیه برجسته، نستوه و مبارز ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جهان اسلام و به ویژه شیعیان جهان است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانبان ضمن تسلیت این مصیبت به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شیعیان جهان خاصه مردم مبارز لبنان، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت مسئلت داریم./950/د102/ص
ارسال نظرات