۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۸۰۱۰۲
مدیر مجتمع فرهنگی نور قم خبر داد؛

راهاندازی مرکز مشاوره در مجتمع فرهنگی نور قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر مجتمع فرهنگی نور قم از راهاندازی مرکز مشاوره در رشتههای اخلاقی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، تحصیلی و کودکان در این مجموعه فرهنگی خبر داد.
مجمع فرهنگي نور قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حسن محمدیتبار، مدیر مجتمع فرهنگی نور قم به برنامههای این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز مشاوره مجتمع فرهنگی نور در روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور دو تن از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه که تحقیقات مفید و تجربه ارزندهای در زمینه ارائه مشاوره دارند، در حال ارائه خدمات به علاقهمندان است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با راهاندازی این مرکز، هر هفته تعداد قابل توجهی از خواهران برای بهرهمندی از نظرات مشاوران و رفع دغدغههای ذهنی به مجتمع فرهنگی نور مراجعه میکنند.

محمدیتبار ارتقای سطح آگاهی مخاطبان در زمینههای مختلف و ایجاد بستری مناسب برای زندگی بهتر را از جمله اهداف راهاندازی این مرکز برشمرد و یادآور شد: انجام فعالیتهای فرهنگی و آگاهسازی خانوادهها و به ویژه جوانان از آسیبهای پیش روی مهمترین راهکار مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

مدیر مجتمع فرهنگی نور خاطرنشان کرد: ما سعی داریم از طریق ایجاد مرکز مشاوره و سایر فعالیتهای فرهنگی، دینی، هنری و... زمینه ارتقای سطح بینش دینی اقشار مختلف را فراهم کنیم تا از ورود انحرافات و آسیبهای رفتاری و اجتماعی به درون کانون خانواده و جامعه جلوگیری شود.

محمدیتبار در پایان گفت: علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی حضور در مرکز مشاوره مجتمع فرهنگی نور با شمارههای 8854615 و 8854616 تماس حاصل فرمایند./917/د102/ص
ارسال نظرات