۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۰۳۵۵
امام جمعه ارومیه:

اصلاح و تهذیب نفس، از صفات بارز سربازان راستین امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اصلاح و تهذیب نفس، از صفات بارز سربازان راستین امام زمان(عج) است که باید همواره مورد توجه نیروهای پلیس باشد.
حجت الاسلام و المسلمين حسني   امام جمعه اروميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی شب گذشته در جمع فرماندهان انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای مخلص و خدوم نیروهای مسلح در مرزهاست.

وی خاطر نشان کرد: اینکه امروز در اغلب نقاط کشور مردم بدون دغدغه خاطر و با آسودگی خیال به زندگی خود ادامه می دهند، در سایه ایثار و ازخودگذشتگی سربازان راستین اسلام است.

حجت الاسلام حسنی در ادامه اخلاص را مایه تعالی در کارها دانست و خاطر نشان کرد: کار و فکر خالصانه، اصلاح و تهذیب نفس از صفات بارز سربازان راستین امام زمان (عج) است که این خصیصه در نیروی انتظامی و ماموران جان بر کف آن نمود دارد.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه مجاهدان فی‌سبیل‌الله، مهر ولایت مداری بر پیشانی دارند، گفت: باید در راه آرمان‌های دینی، ارزش های معنوی و کرامت انسانی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی خطاب به فرماندهان نیروی انتظامی گفت: شما سربازان راستین امام زمان(عج) و ولایت هستید چراکه برای تأمین امنیت امت اسلامی جانفشانی می‌کنید و از جان و مال خود گذشته اید.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد خدشه دار نمودن اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی هستند، گفت: نباید لحظه ای از توطئه های شوم غرب غافل بود، وحدت ضرورت امروز جامعه ایران برای مقابله با دشمنان است.

حجت الاسلام حسنی ولایت را محور وحدت مردم ایران دانست و گفت: تبعیت از رهبری مختص به زمان و مکان خاصی نیست، در هر پست و مقامی که هستید ولایت مدار باشید تا سعادت دنیوی و اخروی همراه شما باشد./935/پ203/ص
ارسال نظرات