۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۸۰۴۰۲
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوی:

رسالت اصلی متولیان فرهنگی، شناسایی نحله‌های انحرافی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوی رسالت اصلی متولیان فرهنگی جامعه را شناسایی جریان‌ها و نحله‌های انحرافی رسوخ کرده در جامعه عنوان کرد.
حجت الاسلام غلامرضا معصومي نيا، رييس دفتر تبليغات اسلامي خوي
غلامرضا معصومی نیا، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در فصل تابستان اظهار داشت: از اول تیر ماه دفتر تبلیغات اسلامی خوی با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و به منظور افزایش ابعاد معنوی و دین باوری اقشار مختلف جامعه کلاس های تابستانی با موضوع هسته های فرهنگی برای بزرگسالان و بوستان معرفت برای نوجوانان آغاز شده است.

تشکیل هسته های فرهنگی و بوستان معرفت در پرکردن اوقات فراغت جوانان

وی با بیان اینکه امسال ده هسته فرهنگی برای بزرگسالان و جوانان در مناطق شهری و روستایی و چهار کلاس در قالب بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: با بهره گیری از چهارده مربی از روحانیان اعزامی قم دروس مربوط به عقاید، اخلاق، احکام، تفسیر، روان خوانی قرآنی و همچنین تجوید نماز برای جوانان و نوجوانان آموزش داده می شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوی اجرای این طرح را تا پایان ماه مبارک رمضان عنوان و اظهار کرد: بعد از اتمام دوره، ده نشریه توسط جوانان با موضوعات مختلف تدوین و چاپ شده و همچنین بنا داریم با برگزاری گفتمان های دینی در موضوعات مختلف از سی روحانی اعزامی قم برای طرح هجرت نیز در این طرح استفاده کنیم.
دو هزار نفر از جوانان خویی در گفتمان های دینی شرکت می کنند.

وی همچنین از برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات نحله های انحرافی، جریان شناسی، انقلاب اسلامی و عفاف و حجاب خبر داد و اعلام کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده و با هماهنگی با ارگان‌های مختلف در نظر داریم در مدت یک ماه برای دو هزار نفر از جوانان، گفتمان های دینی با حضور روحانیان برجسته در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار کنیم.

حجت الاسلام معصومی نیا رسالت اصلی متولیان فرهنگی جامعه را شناسایی جریان‌ها و نحله‌های انحرافی رسوخ کرده در جامعه، عنوان کرد و افزود: مبلغان و متولیان فرهنگی جامعه می توانند نقش بسزایی در مبارزه با این جریان‌های اسلام ستیز ایفا کنند.

وی به برنامه‌ریزی این گروه‌ها برای سنین کودکان و نوجوانان اشاره و اظهار کرد: این جریان‌ها با سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی برای کودکان و نوجوانان و استفاده از ابزاری مانند کارتون و فیلم تلاش می کنند عقاید و اهداف خود را برای آنان تبیین کرده و بدین طریق فرهنگ سازی ضد دینی کنند./938/پ202/ص
ارسال نظرات