۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۸۰۴۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

تقویت معنویت و بصیرت بهترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تعمیق ارزش ها و باور های دینی در نوجوانان و جوانان را ضروری دانست و گفت: امروز بهترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان تقویت معنویت و بصیرت در نسل جوان جامعه است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، روز گذشته در جلسه رابطین فرهنگی اوقات فراغت استان در رشت، با بیان این‌که طرح اوقات فراغت بستر مناسبی است تا توجه بیشتری به نسل جوان به ویژه دانش آموزان و نوجوانان شود، گفت: همه مسؤولان باید برای تکامل شخصیت نسل جوان و هدایت آنها به منظور استفاده از سرمایه عظیم جوانی بکوشند.

وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های اسلامی از اولویت‌های طرح تابستانی اوقات فراغت است، افزود: بهره گیری از پتانسیل های مذهبی و دینی در برنامه های اوقات فراغت تابستانه باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام یاری، تعمیق ارزش ها و باور های دینی در نوجوانان و جوانان را ضروری دانست و تصریح کرد‌: امروز بهترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان تقویت معنویت و بصیرت در نسل جوان جامعه است.

وی با تأکید بر این‌که برنامه های دینی و فرهنگی باید به نحوی برگزار شود که مورد پسند نسل جوان جامعه قرار گیرد، بیان داشت: برنامه ها باید به گونه ای باشد تا موجب جذب جوان شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که هدف از اوقات فراغت این است که نسل آینده دارای آموزش های کافی باشند، تاکید کرد: باید در مرحله نخست مباحث مذهبی را به نوجوانان و جوانان آموزش دهیم تا زمینه برای حضور فرد در اجتماع و کسب موفقیت های آینده فراهم شود.

حجت الاسلام یاری تصریح کرد: در سال جاری، 180 پایگاه اوقات فراغت شامل 80 هسته فرهنگی جوان و صد بوستان معرفت با هدف ارتقای سطح فرهنگی جوانان در قالب طرح اوقات فراغت در گیلان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در پایگاه های مذهبی این سازمان، خاطر نشان کرد: انسان باید در دوران جوانی به نحوی شایسته از اوقات فراغت استفاده کند و دولت و نظام اسلامی نیز برای آنها برنامه ریزی نماید.

حجت الاسلام یاری در پایان خاطر نشان کرد: طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان همزمان با سراسر کشور از اول تیر آغاز شده است و در نیمه مرداد و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان می رسد./950/پ202/ص
ارسال نظرات