۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۰۴۳۸
31 تیرماه؛

نشست مشترک دبیران ستاد همکاری با مسؤولان حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، از برگزاری نشت مشترک دبیران ستاد همکاری ها با مسؤولان و نمایندگان حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
حجت الاسلام ابوالحسن احمدي شاهرختي
حجت الاسلام ابوالحسن احمدی شاهرختی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نشست مشترک دبیران ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه با معاونان و مسؤولان ارشد مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این نشست مشترک نیز گفت: این نشست مشترک، روز پنج شنبه 31 تیرماه، از ساعت 9صبح، با حضور حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی قائم مقام حوزه های علمیه خواهران و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همچنین حجت الاسلام علی ذوعلم دبیر ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه واقع در انتهای بلوار محمد امین(ص) قم، جنب آتش نشانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی شاهرختی، آسیب شناسی همکاری ها و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد همکاری های حوزه های علمیه خواهران با آموزش و پرورش، تبادل نظر اعضاء در خصوص مسائل دوجانبه و هم اندیشی در خصوص طرح بصیرت فرهنگیان و بررسی برنامه های 22گانه ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه را از جمله اهداف برگزاری نشست مشترک هم اندیشی مسؤولان دبیرخانه این ستاد با معاونان و مسؤولان حوزه های علمیه خواهران برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح بصیرت فرهنگیان از سوی ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه ابراز داشت: در این طرح که در تابستان سال جاری در نقاط مختلف کشور برگزار می شود، حدود سیصد هزار نفر از فرهنگیان سراسر کشور مشارکت خواهند داشت.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: نشست هم اندیشی دبیران کمیته های استانی ستاد همکاری ها نیز به مدت سه روز از دوازدهم تا چهاردهم مردادماه در شهرهای تهران و قم برگزار خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات