۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۸۰۶۷۸

آیت الله نوری همدانی با شماری از خانواده های شهدای کرمان دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، ضمن دیدار با چند خانواده شهید استان کرمان، شهدا را سرمایه اصلی نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: به برکت خون های پاک شهدا، امروز امنیت بسیار خوبی در کشور حاکم است و انقلاب اسلامی در اوج اقتدار ایستاده است.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر روز دوشنبه، در جریان سومین روز سفر یک هفته ای خود به استان کرمان، در منزل چند شهید این استان حضور پیدا کرد و خانواده های آنان را مورد تفقد قرار داد.

این مرجع تقلید، با سه خانواده شهید استان کرمان که هرکدام سه فرزند خود را در راه دفاع از میهن اسلامی در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرده بودند، دیدار و گفت و گو کرد و در سخنانی کوتاه، با تحسین و ستایش خانواده های شهدا ابراز داشت: خانواده های شهدا با تربیت مناسب، فرزندان برومندی را پرورش داده اند و خداوند جزای خیر به آنها عطا می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، شهدا را سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا، امروز امنیت بسیار خوبی در کشور حاکم است و بحمدلله انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت ایستاده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، همچنین با حضور در منزل حجت الاسلام سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، با وی در خصوص مسائل مختلف این استان شرقی کشور بحث و گفت و گو کرد.

گفتنی است، این مرجع تقلید همچنین صبح دیروز در حسینیه ثارالله شهر کرمان با جمعی از بانوان دیدار کرد و در سخنانی حجاب و عفاف را سرمایه اصلی زنان دانست و تاکید کرد: زنان در انقلاب اسلامی جایگاه بسیار ویژه ای دارند و باید با حفظ متانت و حجاب و عفاف رسالت خود را به درستی انجام دهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات