پیام تصویری آیت الله سعیدی در پی انتخاب سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در پیام تصویری انتخاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: حضور فعال مردم در روزهای پس از شهادت امام شهید امت برای حفظ استقلال، آزادی و تقویت خبرگان برای تعیین امام امت یعنی آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنهای یک ضرورت اساسی برای یاری دین خدا و جمهوری اسلامی بود.
آیت الله سعیدی تصریح کرد: نتیجه این حضور مردم زمینه سازی برای نصرت الهی بود که خداوند با بهترین و زیباترین شکل نصرت خود را بر مردم نازل کرد.
تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز داشت: حضور مستمر شما مردم و بیعت با آیت الله امام خامنه دامت برکاته باطل السحر نقشههای شوم دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست های متجاوز و تقویت روحیه مردم مسلمان و مستضعفان جهان است.
وی افزود: همین حضور شما انشالله زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، شادی روح مطهر امامین انقلاب و شهدای معظم، شادی خانواده شهدا و ایثارگران و موجب تقویت نیروهای مسلح در مصاف با دشمنان شما خواهد بود.
آیت الله سعیدی اظهار کرد: مسئولان قوای سه گانه به خصوص دولت باید قدر این مردم خطشکن را بدانند و بهترین خدمت ها را برای این مردم ارائه کنند.