۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۱۰۱۹
امام جمعه ویس:

کسی حق ندارد جایگاه شورای نگهبان را تضعیف کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس تشکیل شورای نگهبان را یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: کسی حق ندارد جایگاه شورای نگهبان را تضعیف کند.
حجت الاسلام و المسلمين آفرين
امام جمعه ويس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد علی آفرین آباده امام جمعه ویس با اشاره به 25 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: شورای نگهبان دارای جایگاهی ویژه ای در نظام اسلامی است و یکی از مسئولیت‌های خطیر این شورا، صیانت از قانون اساسی و قوانین شرع مقدس اسلام است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اهمیت شورای نگهبان خاطر نشان کرد: تشکیل شورای نگهبان یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی است و هیچ کس در هر جایگاه و مسؤولیتی حق ندارد جایگاه شورای نگهبان را تضعیف کند.

حجت الاسلام آفرین آباده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته گذشته، بیان داشت: سپاه وظیفه دارد از دستاوردها و هویت انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان حفاظت کند.

وی افزود: فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه در زمینه اعتقادی و فرهنگی از عوامل مهم در بصیرت بخشی به جامعه است.

امام جمعه ویس در خطبه اول با اشاره به فضیلت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این ایام مبارک بهترین فرصت برای تقرب به خدا و کسب معرفت و بصیرت نسبت به جایگاه و مقام ولایت است./945/پ203/ص
ارسال نظرات