۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۱۰۴۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

9 دی و 22 بهمن تجلی همراهی مردم با نظام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی 9 دی و 22 بهمن را تجلی همراهی مردم با نظام و رهبری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری با سخنان حکیمانه خود و روشنگری توانسته‌اند ابعاد مختلف فتنه را به مردم بشناسانند.
9 دی و 22 بهمن تجلی همراهی مردم با نظام و رهبری بود
لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تأکید بر ضرورت آگاهی و بصیرت آحاد ملت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: بصیرت امت اسلامی راهگشای مقابله با هر نوع فتنه و توطئه دشمنان است.

وی تصریح کرد: بصیرت به عنوان مه‌شکن می‌تواند در فضای مه آلود جامعه نقش راهنما داشته باشد.

افتخاری در ادامه با اشاره به نقش ولی فقیه در ایجاد بصیرت در جامعه گفت: مقام معظم رهبری با سخنان حکیمانه خود و روشنگری توانسته‌اند ابعاد مختلف فتنه را به مردم بشناسانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی 9 دی و 22 بهمن را تجلی همراهی مردم با نظام و رهبری مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: در این دو روز مردم با تبعیت از ولایت و برای دفاع از نظام به صحنه آمده و در مقابل فتنه گران ایستاده و همچون سی سال گذشته حمایت قاطع خود را از نظام و رهبری به نمایش گذاشتند.

 قابل ذکر است، لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران برای شرکت در همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم به ارومیه سفر کرده بود.

گفتنی است، همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم با حضور استادان حوزه و دانشگاه، صاحب‌نظران و اندیشمندان برجسته کشور از روز چهارشنبه در تالار شمس ارومیه آغاز به کار کرده است و بعد از ظهر امروز به پایان می‌رسد.

نشست مطبوعاتی، دیدار با استادان حوزه و دانشگاه، دیدار با نماینده ولایت فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، نشست تخصصی با مسؤولان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، نشست تخصصی با دانشجویان دانشگاه ارومیه و نشست تخصصی با موضوع مهدویت از برنامه‌های جنبی این همایش سه روزه در ارومیه بود.

همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم با همکاری استانداری آذربایجان غربی و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی استان در ارومیه در حال برگزاری است./936/ت202/س
ارسال نظرات