۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۸۱۲۶۶
رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر:

هوشیاری مردم ایران در مواجه با فتنه های دشمنان ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، هوشیاری مردم ایران در مواجه با فتنه های تفرقه افکن دشمنان را ستود.
موسوي مصطفوي
حجت الاسلام والسلمین سید حسن موسوی مصطفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا در هند، حادثه اخیر تروریستی در زاهدان را محکوم کرد و شهادت جمعی از مسلمانان این منطقه را به رهبر معظم انقلاب، مسلمانان و مردم ایران تسلیت گفت.

وی تاکید کرد: اینگونه حوادث در ایران، همواره با پشتیبانی حکومت هایی انجام می گیرد که نمی خواهند ایران پله های ترقی ورشد در عرصه های مختلف را طی کند و مدام به دنبال عقب نگه داشتن ایران از راه ایجاد اختلاف و دو دستگی میان مسلمانان و مردم این کشور هستند.

وی از سازمان های بین المللی و نهادهای حقوقی دنیا خواست به سرعت و دقت تمام به این جنایات رسیدگی کنند و دستهای پشت پرده این حوادث را افشا کنند.

موسوی با بیان این که یکی از اهداف مهم این حوادث ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و برانگیختن شیعیان برای مقابله به مثل است، خواستار هوشیاری مسلمانان منطقه زاهدان در رویارویی با این حوادث شد.

وی افزود: الحمد الله مردم ایران در مواجه با فتنه ها و نقشه های تفرقه افکن دشمنان بسیار خوب عمل می کنند و هیچ گاه در دام دشمنان نمی افتند.

رئیس انجمن شرعی کشمیر بیان داشت: تروریست هایی که وحشیانه دست به این جنایات در عراق، افغانستان، پاکستان وایران می زنند بویی از احکام و آموزه های اسلامی نبرده اند و نه تنها مسلمانان نیستند، که از دایره بشر بودن نیز خارج اند.

وی در پایان از علما واندیشمندان جهان اسلام خواست قاطعانه با تفکر تکفیر و طرد دیگران که متاسفانه در میان برخی جوامع در حال رشد است، مبارزه کنند که اگر این اندیشه در جامعه رواج یابد، تر و خشک باهم می سوزند./902/ب
ارسال نظرات