۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۶۱۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

عمق‌بخشی برنامه‌های قرآنی در بین ‌جوانان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب برای آشنایی عمیق با علوم دینی و قرآنی ضروری است.
مسابقات قرآني بسيج طلاب اصفهان
حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: باید با فعالیت‌های متنوع و جذاب و برنامه ریزی‌های اصولی در راستای آشنایی عمیق و بیشتر جوانان نسبت به تعالیم ناب و اصیل قرآنی گام برداریم.

وی قرآن و معارف ناب اسلامی را بهترین وسیله برای هدایت و رشد جامعه بشری اعلام و خاطرنشان کرد: باید با تلاش و همت مضاعف در راستای تبیین معارف قرآنی و بهره گیری عمیق از آموزه های ناب اسلامی کشور را به سوی توسعه پیش ببریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به سومین روز از برپایی نمایشگاه سراسری علوم قرآنی در ارومیه گفت: نمایشگاه های علوم قرآنی فرصتی مناسب برای انتقال دستاوردهای قرآنی به مردم است.

وی ادامه داد: مردم با حضور در نمایشگاه علوم قرآنی با تولیدات جدید قرآنی در بخش انتشارات، لوح های فشرده، اقلام قرآنی و تبلیغاتی، پژوهش و تحقیقات آشنا شده و به راحتی کتاب یا نرم افزار مورد نظر را تهیه می کنند.

حجت الاسلام کریمی آذربایجان غربی را از استان های مستعد در عرصه قرآن پژوهی عنوان و تأکید کرد: پژوهشگران و محققان علوم قرآنی می توانند از این فرصت برای دسترسی آسان به موضوعات پژوهشی‌شان بهره بگیرند.

گفتنی است، در هفتمین نمایشگاه با حضور 250 ناشر علوم قرآنی سراسر کشور ، چهل هزار عنوان کتاب و سی هزار عنوان نرم افزار با سی درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می شود.

یادآور می شود، نمایشگاه سراسری علوم قرآنی کشور از سی‌ام تیر‌ تا پنجم مرداد‌ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آذربایجان غربی واقع در پارک جنگلی ارومیه دائر است./936/پ202/س
ارسال نظرات