۰۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۸۱۹۱۶
امام جمعه قم:

تولیدات تصویری مناسبی در زمینه مهدویت نداریم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم گفت: تولیدات تصویری مناسبی در زمینه مهدویت نداریم در حالی که هالیوود فیلم های بسیاری در این زمینه تولید می شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه ملی فرهنگی هنرطلیعه ظهور ابراز داشت: کار با برکت و پرحجمی در نمایشگاه تدارک دیده شده است به ویژه برای نوجوانان و جوانان که مد نظر همه هستند.

وی افزود: پیشنهاد می کنم کارهای تصویری و بصری افزایش پیدا کند زمانی گفتار موثر بود اما امروز تصویر حرف اول را می زند.

امام جمعه قم با تاکید بر تلاش هالیوود برای تخریب مساله مهدویت خاطرنشان کرد: امروز در هالیوود تولیدات مفصلی درباره مهدویت صورت می گیرد که جنبه های تخیلی مهدویت را با تخریب هایی که دارند به صحنه آوردند.

وی تاکید کرد: باید برای دین مان و آنچه وظیفه ماست اولا باید تهاجمی در این عرصه ها وارد شویم و آثار جدیدی به ویژه در عرصه امام زمان تولید شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: فیلم و تولیدات جالبی در زمینه مهدویت و امام زمان(عج) نداریم در حالی که در دنیا مفصل روی این مساله کار می کنند اما این نمایشگاه فرصت خوبی برای نقل و انتقال این نظریات است.

وی در ادامه با بیان این که روز به روز شاهد تاثیرات بیشتر مساله مهدویت خواهیم بود، عنوان کرد: مردم بیشتر روی این جهت تلاش کنند که خواسته های امام زمان(عج) از امت چیست و متفکران راه رسیدن به آن را به مردم نشان دهند./917/د102/ص
ارسال نظرات