۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۸۲۱۷۴

برگزاری جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی در منطقه آزاد ارس

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره بلوتوث‌های دینی، قرآنی و دفاع مقدس با هدف تجمیع‌، تولید و انتشار محتوای دینی اثرگذار و متناسب با نیازهای نسل جوان برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی در منطقه آزاد ارس
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس ، فرهاد اسماعیلی اظهار داشت: این جشنواره به منظور ایجاد تحول در فرهنگ استفاده از بلوتوث و مقابله با هجوم گسترده بلوتوث های مخرب و ضد دینی در سطح جامعه برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس هدف اصلی این مسابقه را ایجاد خودباوری و زمینه سازی در اقشار جامعه برای تولید محتوای دینی با استفاده از فناوری روز عنوان کرد.

وی اظهار داشت‌: در جهت تولید محتوای دینی و مذهبی سالم جایگزین برای انتشار در فضای رسانه‌ای و سرگرمی جامعه کلیه کاربران تلفن همراه می توانند با ارسال فایل های گوشی تلفن همراه خود با موضوعات مرتبط قرآنی، دینی و دفاع مقدس و همچنین ارسال فایلهای تولیدی دینی و قرآنی تا مورخ 16 مردادماه 89 به نمایندگی خبرگزاری ایکنا در محل معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌از آنجا که عزم اصلی این مسابقه به‌کارگیری خلاقیت مردم در تولید و جمع‌آوری بلوتوث‌های مذهبی است، علاقمندان می‌توانند از تمامی قالب‌های رسانه ای رایج اعم از صوتی، تصویری، پاورپوینت، انیمیشن، فلش، سناریو، تم، عکس و متون بلوتوثی برای شرکت در مسابقه استفاده کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: اتکا به منابع غنی، تأثیرگذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوایی – فنی و ارتباطاتی آثار از جمله معیارهای مورد استفاده در داوری خواهد بود و همچنین بلوتوث هایی که قابلیت استفاده و نمایش را در اکثر گوشی های تلفن همراه داشته باشند از اولویت انتخاب برخوردارند.

گفتنی است، در همین راستا در دو و نیم سال گذشته بیش از 450 برنامه فرهنگی در حوزه های مختلف توسط سازمان منطقه آزاد ارس برای اقشار مختلف مردم بخصوص سطوح جوانان و نوجوانان برگزار شده است.

منطقه آزاد ارس در آذربایجان شرقی در 137 کیلومتری شهر تبریز و در مرز کشورمان با جمهوری خودمختار نخجوان، ارمنستان و آذربایجان واقع شده و 51 هزار هکتار از محدوده شهرستانهای جلفا و کلیبر را شامل می شود./935/د102/س
ارسال نظرات