۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۲۲۹۸
امسال؛

چهار هزار نفر در کلاسهای قرآن تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان شرکت کرده اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقران الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، از برگزاری 280 کلاس و دوره آموزشی قرآن از ابتدای سالجاری در استان و شرکت چهار هزار نفر در این کلاسها خبر داد.
مسابقات قرآن حوز هاي علميه سفيران هدايت در زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مهدی علی محمدی، مسؤول دارالقران الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته در گردهمایی یک روزه کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: در شش ماهه گذشته در راستای نهضت قرآن آموزی؛ کلاسهای آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، نماز آموزش مفاهیم سطح یک آموزش حفظ قرآن آموزشهای پیش دبستانی و دوره های آموزشیار روخوانی و روانخوانی برای سنین بالای 15 سال و زیر 15 سال در سطح استان تشکیل شده است .

وی، اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال تاکنون 280 کلاس، دوره و جشنواره قرآنی را دارالقران الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار کرده است .

علی محمدی، با اشاره به اینکه این کلاسها هنوز نیز دایر است، افزود: بیش از چهار هزار نفر در این کلاسها شرکت دارند .

مسؤول دارالقران الکریم تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: همچنین در همین مدت 14 خانه روستایی برای آموزش قرآن کریم در روستاهای شهرستانهای زابل، ایرانشهر و دلگان تشکیل شده است و بیش از 500 دانش آموز نیز در این کلاسها شرکت کرده اند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات