۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۸۲۵۹۹
از سوی اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان؛

بسته فرهنگی تربیتی هدهد به زبان عربی منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان از تولید بسته فرهنگی و تربیتی هدهد ویژه دانش آموزان به زبان عربی خبر داد.
آرم اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان
حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تولید بسته فرهنگی هدهد ویژه نوجوانان اظهار داشت: بسته فرهنگی هدهد نخستین بسته فرهنگی به زبان عربی است که از سوی این اتحادیه مراحل پایانی تولید را سپری می کند.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان افزود: این بسته فرهنگی شامل ده حلقه فیلم همکلاسی آسمان با زیر نویس عربی، دو جلد کتاب پیرامون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تعداد دیگری اقلام فرهنگی است.

حجت الاسلام کلاه کج ادامه داد: با توجه به این که استان خوزستان از جمعیت عرب زبان بسیاری برخوردار است تصمیم گرفتیم تا جهت ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی به زبان عربی بسته فرهنگی هدهد را تولید کنیم.

وی با بیان این که اتحادیه انجمن های اسلامی یک سنگر فرهنگی است، هدف از تولید این بسته را مصون داشتن دانش آموزان در برابر هجمه های دشمنان و تربیت سربازانی بی ادعا و مخلص در مسیر ولایت دانست و بیان داشت: دشمن می خواهد با اختلاف افکنی میان قومیت ها موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی شود؛ از این رو باید فعالیت فرهنگی برای قومیت های مختلف را جدی گرفت./945/پ202/س

ارسال نظرات