۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۳۱۷۸

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه و مدارس استان قم

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی طرح تابستانی نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، از برگزاری و استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از برنامه‌های طرح تابستانی این اداره کل خبر داد.
برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه و مدارس استان قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن نوراللهی معاون آموزشی طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران، با تشریح فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه های تابستانی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در تابستان فصل جاری ابراز داشت: فعالیت ها و برنامه‌های تابستانی این اداره کل در تابستان سال جاری، با عنوان طرح جوان، همت و ظهور در استان قم برگزار شد.

وی برگزاری و ارائه برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و ورزشی به دانش آموزان و جوانان را از جمله مهم ترین برنامه های تابستانی این اداره کل عنوان کرد و گفت: این طرح به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مشارکت مؤسسه تفسیر آفتاب برگزار شد.

نوراللهی، مدت زمان اجرای این طرح تابستانی را 45 روز عنوان و ارتقا بصیرت و بینش دینی، بهینه سازی اوقات فراغت و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی عنوان کرد.

وی یادآور شد: طرح نشاط معنوی در سی امامزاده شهر قم و همچنین مدارس و بقاع متبرکه دو شهر کهک و دستجرد برگزار ‌شد و خوشبختانه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نیز از اجرای این برنامه های تابستانی استقبال بسیار خوبی کردند.

معاون آموزشی طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، از حضور بیش از دو هزار و چهارصد دانش‌آموز دختر و پسر در طرح تابستانی نشاط معنوی استان قم خبر داد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با عناوین قصه خوبان و بدان، آموزش روخوانی و قرائت قرآن کریم، اجرای طرح قرآنی 1444، برپایی کارگاه های آموزش نماز و احکام، دوره آموزشی نردبان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله مهم ترین برنامه های فرهنگی و آموزشی بود که در این طرح تابستانی برگزار شد.

نوراللهی با اشاره به اساتید و مربیان این طرح تابستانی ابراز داشت: تعداد 25 روحانی جوان از حوزه علمیه قم در این طرح کار آموزش دانش آموزان را بر عهده داشتند و خوشبختانه برنامه های اجرا شده با استقبال دانش آموزان نیز روبرو شد.

وی در پایان از برگزاری مراسم اختتامیه این طرح با حضور مسؤولان فرهنگی و استانی قم خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه هجدهم مرداد ماه، با حضور مسؤولان استانی در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار و از نفرات برتر دوره با اهدا لوح و هدایایی تجلیل می‌شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات