۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۸۳۳۳۸

200 مبلغ در تابستان به شهرستان‌های تهران اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران گفت: به مناسبت تبلیغات تابستانی 200 مبلغ جهت اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان به شهرستان های استان تهران اعزام شدند.
اعزام مبلغ، تبليغ
حجت الاسلام وحید بابادائی،‌ معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اعزام 200 مبلغ در ایام تابستان به شهرستان های استان تهران خبر داد.

وی گفت: برای مبلغان اعزامی دوره پنج روزه ای جهت آمادگی برای تبلیغ در ایام تابستان و اجرای طرح اوقات فراغت جوانان در قم برگزار شد و اجرای برنامه های تفسیر قرآن، احکام،‌ قرآن،‌ روخانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم،‌ اقامه نماز جماعت،‌ برقراری کلاس های اعتقادی در زمینه های مهدویت،‌اعتقادات اسلامی و رفع شبهات،‌ برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، برگزاری مسابقات در زمینه های مختلف در دستور کار مبلغان قرار گرفت.

حجت الاسلام بابادائی با اشاره به اینگه بیشترین برنامه تبلیغ در ایام تابستان به دانش آموزان اختصاص دارد ابراز داشت: این طرح به جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان با فعالیت های مثبت و هدفمند اجرا می شود و هدف از برگزاری این طرح تقویت بنیه اعتقادی،‌ ایمانی و دینی جوانان است.

وی اظهار کرد: در این طرح 65 مبلغ به شهر تهران، ده مبلغ به اسلامشهر،‌ ده مبلغ به پاکدشت،‌ بیست مبلغ به دماوند،‌ بیست مبلغ به رباط کریم، ده مبلغ به شهر ری،‌ نه مبلغ به شمیرانات،‌ بیست مبلغ به شهریار،‌ شانزده مبلغ به نظر آباد و هشت گرد و بیست مبلغ به کرج اعزام شدند./956/پ202ص

ارسال نظرات