۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۸۳۸۴۷
فرمانده سپاه فریدونکنار:

صیانت از آرمان های امام و تبعیت از ولایت فقیه تنها راه برون رفت از غبار فتنه‌هاست

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه فریدونکنار صیانت از آرمان های امام و شهیدان و نیز تمسک به ولایت مطلقه فقیه را تنها را راه برون از غبار فتنه ها دانست.
صیانت از آرمان های امام و تبعیت از ولایت فقیه تنها راه برون رفت از غبار فتنه‌هاست
جعفر خلیلی، فرمانده سپاه فریدونکنار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار صیانت از آرمان های امام و شهیدان و نیز تمسک به ولایت مطلقه فقیه را تنها را راه برون از غبار فتنه ها دانست.

وی با اشاره به این‌که انتخاب مسیر درست و عاقلانه، در  گرد و غبار فتنه که از سوی آمریکا و متحدان آن ها، شکل می گیرد برای ملت فهیم ایران ضروری است، افزود: حفظ یکپارچکی، وحدت ملی و تمسک به آرمان های امام و شهیدان را برجسته ترین وفاق ایمانی هر ایرانی دانست.

فرماد سپاه فریدونکنار، صیانت از آرمان های شهیدان، ولایت مداری و اصرار بر تحقق آرمان های امام راحل را مهمترین وظیفه امروز ملت ولایت مدار ایران اسلامی دانست.

خلیلی در ادامه مظلوم نوازی، رشادت، ایثارگری، ولایت و تکلیف مداری را از ویژگی های بارز شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: اساسی ترین ضرورت جامعه انقلابی ما، یادآوری انتظارات و پیام های سرافرزی شهدا است که در سخت ترین شرایط به فرمان مقتدای خود، کشور را به دست بیگانگان ندادند.

فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: این ویژگی ها همان گونه که در شهدا نهادینه شده بود هم اکنون در وجود هر ایرانی نیز باید برای حفظ ارزش های انقلاب، نهادینه شود.

وی اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تداوم ارزش های الهی و انسانی است و همان طور که همه می دانیم شهدا نیاز به برگزاری مجالس و مراسم ندراند بلکه عطش ما انسان های جا مانده از آن قافله افلاکی به مراتب بیش تر از دریایی بی کران عظمت شهدای عزیز است.

خلیلی بیان داشت: در این مقطع حساس و جنگ نرم دشمن، پیروی محض از ولی امر مسلمین این یادگار بزرگ انقلاب و شهدا باید جدی باشد و در پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید  از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی افزود: شهدا شاهد اعمال ما هستند و اگر شهید مقدس است به این دلیل است که شهید جان خود را در راه برپایی حق، در مسیر نهضت انبیا فرهنگ انتظار و برپایی حکومت مهدی موعود (عج) فدا می کند./950/ت302/ص
ارسال نظرات