۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۳۸۶۷

تولیدات تاریخی و مذهبی تلویزیون نقد می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی تلویزیون و برنامه‌سازی داستانی در حوزه مذهب و تاریخ دین فردا در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
فيلمبرداري
مصطفی اسدزاده، مدیر ارتباطات پژوهشی و فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نشست تخصصی تلویزیون و برنامه‌سازی داستانی در حوزه مذهب و تاریخ دین، فردا ساعت 10 صبح در سالن جلسات این پژوهشگاه برگزار می شود.

وی ابراز داشت: در این نشست که از طرف گروه مطالعات ارتباطی و رسانه‌های جدید پژوهشکده مطالعات هنر و رسانه ایران پژوهشگاه برگزار می‌شود علاءالدین رحیمی، مدیر گروه مطالعات هنر و ادبیات پژوهشگاه، اسماعیل بنی اردلان، استاد دانشگاه هنر و مجید حسینی زاد، استاد دانشگاه تربیت مدرس سخنرانی خواهند کرد.

اسدی اظهار کرد: زبان و نشانه‌شناسی سریال‌های تاریخی مذهبی، بررسی تطابق تاریخ و درام در سریال‌های تاریخی مذهبی، بررسی ساختار سریال‌های تاریخی مذهبی، بررسی چند و چون نگارش و تولید آثار داستانی تلویزیون در حوزه تاریخ اسلام و نگاهی به طراحی صحنه، لباس و چهره آرایی در سریال‌های تاریخی مذهبی مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست است.

گفتنی است، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، پایین‌تر از میدان ولیعصر (عج)، خیابان دمشق، شماره 9 واقع است./956/پ202/ص

ارسال نظرات