۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۸۳۹۱۰

بیستمین گروه خادمین بازسازی عتبات عالیات از سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ بیستمین گروه از عاشقان حسینی با هدف بازسازی عتبات عالیات در قالب کاروانی سی نفره به کربلای معلی اعزام شدند .
بين الحرمين، عتبات عاليات، کربلا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، بیستمین گروه از عاشقان حسینی با هدف بازسازی عتبات عالیات روز یکشنبه در قالب کاروانی سی نفره به کربلای معلی اعزام شدند .

علیرضا واحدی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سیستان و بلوچستان، در حاشیه اعزام این کاروان اظهار داشت: این کاروان با هدف بازسازی عتبات عالیات به کشور عراق اعزام شدند .

وی، افزود: کاروان اعزامی به کربلای معلی را 30 نفر از نیروهای بسیج سازندگی با مهارتهای نقاشی ساختمان و جوشکاری تشکیل می دهند که به مدت 40 روز به کار بازسازی مشغول خواهند بود .

رییس ستاد عتبات عالیات سیستان و بلوچستان، بیان داشت: دو پروژه مهم از سوی ستاد عتبات عالیات در کربلا و حرم امام حسین‌ (ع) در دست اقدام و اجراست که شامل پروژه دارالشفاء حرم مطهر امام حسین(ع) و پروژه دارالضیافه حرم مطهر سیدالشهداء است و این کاروان در بازسازی این اماکن مشارکت خواهند داشت .

واحدی، خاطر نشان کرد: سایت ستادعتبات عالیات استان سیستان و بلوچستان به آدرس http://www.sb.atabat.com پذیرای افراد علاقه مند برای ثبت نام در بازسازی امکان مقدس شیعیان در کشور عراق است ./940/پ202/ص

ارسال نظرات