۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۸۴۱۶۵

همت و کار مضاعف رمز بقا و تعالی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: همت و کار مضاعف رمز بقا و تعالی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است.
حجت الاسلام حميد شهرياري


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از نورسافت، حجت الاسلام حمید شهریاری ضمن بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در غرفه نور به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در هر سازمان و نهادی همت و تلاش مضاعف ضامن ارتقا، رشد و بالندگی آن مجموعه خواهد بود و بحمدالله این مهم امروز در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی مصداق بارزی پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: امروز مرکز نور به پشتوانه محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه گام های موثری در عرصه ترویج و تبلیغ دین و همچنین تسهیل در امر تحقیق و پژوهش محققان در حوزه و دانشگاه برداشته است، ولی با توجه به ظرفیت های موجود علمی و پژوهشی این تلاش ها باید بیش از پیش باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه فناوری اطلاعات ادامه داد: کار یک نیاز فطری و یک سنت تکوینی برای همه موجودات عالم است، زیرا نظام آفرینش بر اساس کار، تلاش و کوشش پایه‌ریزی شده و کار ضامن بقای حیات همه آفریدگان است.

وی خاطر نشان کرد: کار و تلاش به ویژه در مورد انسانها مورد تأکید آیات قرآن و سنت الهی است و سعی و تلاش مبنای تملک و سربلندی برشمرده شده است.

حجت الاسلام شهریاری تصریح کرد: تنبلی، تکاسل، سهل انگاری و رخوت از جمله صفات ناپسندی هستند که هر نهاد و یا سازمانی را در کشور از صحنه پیشگامی حذف خواهد کرد./919/د102/ع

ارسال نظرات