۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۵۰۹۹
مدیر حوزه‌ها‌ی علمیه خوزستان:

سخنان رهبر معظم انقلاب نیازمند تدبر و عمق‌نگری از سوی خواص است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: برای درک کلام رهبر معظم انقلاب نیازمند ‌تدبر و تأمل است و افرادی این کلام را درک می‌کنند که دارای بصیرت، معنویت و بینش باشند.
حجت الاسلام و المسلمين احمد رضا حاجتي امام جمعه موقت اهواز و مسوول دفتر نمايندگي و نظارت بر حوزه هاي علميه خوزستان
حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر«‌اعتقاد راسخ من بر این است که دولت جمهوری اسلامی، دولت امام زمان(عج) است،» تصریح کرد: برای درک کلام رهبر معظم انقلاب احتیاج به تدبر و تأمل است و افرادی این کلام را درک می‌کنند که دارای بصیرت، معنویت، علم و بینش باشند.

وی با اشاره به رابطه مهدویت و گسترش علم روز در جهان اظهار داشت: ما در عصری زندگی می کنیم که حدود دویست هزار سایت و وب سایت، شصت هزار ساعت فیلم، تله فیلم و همچنین هفتاد هزار عنوان کتاب پیرامون موعود و آخرالزمان به وجود آمده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که دنیا اکنون در یک التهاب خاص به سر می‌برد، به آمار سازمان جهانی غذا(فائو) مبنی بر وجود بیش از یک میلیارد گرسنه در جهان اشاره کرد و افزود: اکنون دنیا در یک انتظار کلی به سر می‌برد و چشم انتظار جهان، به افق این عالم و ظهور یگانه منجی عالم بشریت متوجه است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که امام خمینی(ره) پیام‌آور یک انقلاب جهانی بوده است، اذعان داشت: ما حس می کنیم که این انقلاب حاکی از یک انقلاب بزرگ‌تر است و ما امید داریم که در ادامه راه انقلاب اسلامی به نقطه ای برسیم که از آن به عنوان نقطه تلاقی با موعود یاد کنیم./945/پ202/س


ارسال نظرات