۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۸۵۲۹۴
مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در اطلاعیه ای:

حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تبلور اتحاد مسلمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با صدور اطلاعیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، حضور در این راهپیمایی را بیعت با آرمان‌های امام راحل و تبلور اتحاد بین مسلمانان جهان اعلام کرد.
روز جهاني قدس
به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه ای نامگذاری روز جهانی قدس را یادگار امام (ره) و حضور در این راهپیمایی را بیعت با آرمان‌های ایشان و تبلور اتحاد بین مسلمانان جهان اعلام کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: در روز جهانی قدس همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با وحدت و یکپارچگی در زیر پرچم قرآن و کلام پیامبر اسلام (ص) گرد هم می‌آیند و حمایت خود را از ملتی که مورد ظلم و کشتار قرار گرفته است، اعلام می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: روز قدس روز همدردی و همراهی با مردم مسلمان فلسطین است که لحظه‌ای از مبارزه با ظلم و کفر دست برنمی‌دارند و معتقدیم اتحاد مسلمانان به طور یقین به پیروزی آنان منجر خواهد شد.

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این اطلاعیه روز قدس را آرمان مشترک ملت‌های آزادیخواه و فریادگر مجاهدان فی‌سبیل‌الله در سراسر جهان دانست و با تاکید بر این که استعمار و صهیونیست‌ امروز زمین‌گیر شده‌‌اند، تصریح کرد: دشمنان اسلام دست از جنگ‌های مستقیم برداشته و ایجاد تفرقه میان ملت‌ها و حکومت‌های اسلامی را در راس اهداف شوم خود قرار داده‌اند.

این اطلاعیه با دعوت از همه مسلمانان برای حفظ اتحاد و یکپارچگی، وحدت و انسجام مسلمانان را عامل اصلی در پیروزی در برابر صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: اگر این وحدت خدشه‌دار شود، توطئه‌های اسرائیل مجددا افزایش خواهد یافت.

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با دعوت از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس، حضور در این راهپیمایی را نشانه دلبستگی به امام(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری دانست./950/د102/س
ارسال نظرات