۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۸۵۵۵۴
بخش پایانی/لاریجانی:

عزت ایران در گرو تبعیت از رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی، عزت ایران و اسلام را در گرو تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به تاکیدات ایشان در خصوص رابطه و مذاکره با آمریکا گفت: هیچ کسی حق ندارد به هر شکلی از تدابیر مقام معظم رهبری تخطی و سرپیچی کند.
دکتر علي لاريجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در قم، با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار با تحلیل عمیق و حکیمانه، نشان دادند راه امام راحل و انقلاب اسلامی مذاکره است، اما نه با شیطان بزرگ.

وی با بیان اینکه رهبری تکلیف همه را روشن کردند، فرازهایی از سخنان و بیانات حکیمانه ایشان در خصوص مذاکره با آمریکا را یادآور شد و گفت: هیچ کسی حق ندارد از تدابیر مقام معظم رهبری به هر شکلی تخطی و سرپیچی کند.

رییس قوه مقننه تاکید کرد: ملت قهرمان و دلیر ایران اسلامی، پیروان امام علی و مکتب اهل بیت(ع) هستند و با تمام وجود پشت سر مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین، به صورت یکپارچه از منافع ملی حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عزت ایران اسلامی و اسلام را در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به تاکیدات و توصیه های هوشمندانه و مدبرانه ایشان به اعضای هیات دولت گفت: رهبری در توصیه هایی به دولتمردان، خواست ملت را در جهت دار بودن اقدامات فرهنگی، توجه و خدمت بیشتر به مردم و محرومان جامعه، داشتن ارزیابی درست در جهت حرکت به سمت چشم انداز و توجه به معیشت مردم ارزیابی کردند و این موضوعی است که باید به آن بیش از پیش توجه شود.

لاریجانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از تدابیر رهبری قاطعانه حمایت و تاکیدات معظم له را پیگیری و دنبال می کند ابراز داشت: مجلس با ستایش رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، با دقت این مسیر را ارزیابی و پیگیری می کند و از هرگونه اقدامی که به کمک به دولت و توجه به مردم منتهی شود و به روان سازی اقتصاد کشور کمک کند، دریغ نخواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی همچنین تاکیدات رهبری را در خصوص اقدامات فرهنگی و ایجاد فضای سالم اسلامی و رهنمودهای ایشان را در عرصه سیاست خارجی دنبال و پیگیری خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط و موقعیت ویژه شهر قم، از توجه دولت به عمران و آبادانی این شهر مذهبی تشکر کرد و ابراز داشت: مسؤولان استانی باید با برنامه ریزی دقیق، از این فرصت بوجود آمده برای توسعه بیش از پیش قم استفاده کنند.

لاریجانی با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی قم، این استان مذهبی کشور را رو به توسعه و پیشرفت توصیف کرد و از تلاش ها و اقدامات دستگاه های اجرایی استان در رفع مشکلات مردم قدردانی نمود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات