۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۸۵۸۹۹

آزمون طرح ضیافت مهدوی در فردوس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس گفت: آزمون طرح «ضیافت مهدوی دو» فردا با حضور بیش از سه هزار داوطلب در شهرستان فردوس برگزار می شود.
مهدويت
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری آزمون کتبی طرح «ضیافت مهدوی دو» با حضور بیش از سه هزار داوطلب در شهرستان فردوس خبر داد.

وی با بیان این که این آزمون در دو محور مهدویت و معارف قرآنی برگزار می شود ابراز داشت: آزمون فوق عصر فردا سه شنبه با حضور بیش از سه هزار داوطلب در حوزه های امتحانی اسلامیه، فردوس و روستاهای مختلف شهرستان فردوس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی نسب در ادامه تاکید کرد: سال گذشته بیش از دو هزار و دویست نفر در آزمون طرح ضیافت مهدوی شرکت کردند و خوشبختانه استقبال اقشار مختلف مردم از طرح های مؤسسه فرهنگی مشکات بسیار خوب بوده است.

وی بیان داشت: در برگزاری این طرح حجت الاسلام محمدعلی حسینی مقدم امام جمعه شهر فردوس نیز حمایت بسیار خوبی داشته و از گروه های تبلیغی طلاب و روحانیان حمایت کرده است.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس ادامه داد: پس از برگزاری آزمون کتبی طرح ضیافت معنوی، کار بررسی و ارزیابی برگه های امتحانی داوطلبان آغاز خواهد شد و مراسم اختتامیه این طرح نیز عصر روز چهارشنبه با حضور مدیران شهر فردوس در محل هیأت رزمندگان این شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام رضوانی نسب بیان داشت: به برگزیدگان طرح ضیافت مهدوی دو، جوایز نفیسی همچون سفر به عتبات عالیات، سوریه ، مشهد مقدس و پلاک طلا و هدایای فرهنگی اهدا خواهد شد. /924/پ202/س
ارسال نظرات