۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۸۶۱۴۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بهانه اختلاف سلیقه با رهبری، حربه ای شیطانی است / همه باید سیاست خود را با سیاست ولی فقیه تنظیم کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، توجه به نظرات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را برطرف کننده بسیاری از مشکلات دانست و گفت: در جایی که بحث ولایت فقیه و رهبری در میان باشد، اختلاف سلیقه بی معناست، همه سلایق باید متمرکز در سلیقه رهبری و متوجه به نظر ایشان باشد.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری طی روزهای 23 و 24 شهریورماه، در پاسخ به سؤالی در خصوص مواضع برخی از شخصیت های مجلس خبرگان رهبری و عدم مرزبندی شفاف آنها با ساختارشکنان اظهار داشت: جواب این مساله کاملا روشن است، اگر فردی اهل هوا و هوس باشد، در هر جایی که حضور داشته باشد چه مجلس خبرگان رهبری و چه دیگر ارگان ها و نهادها، هواهای نفسانی در او تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه همه باید سیاست و تفکر خود را با سیاست ولی فقیه و مقام معظم رهبری تنظیم کنند ادامه داد: برخی ها در این زمینه عذرهایی می آورند و می گویند اختلاف سلیقه است و متاسفانه بهانه اختلاف سلیقه برای برخی از افراد تبدیل به حربه ای شیطانی شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در جایی که بحث ولایت فقیه و رهبری در میان باشد، اختلاف سلیقه بی معناست، همه سلایق باید متمرکز در سلیقه رهبری و متوجه به نظر ایشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی تاکید کرد: اگر به این نکته مهم و اساسی توجه شود، بسیاری از مشکلات داخلی ما حل خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در خصوص واکنش و عکس العمل مجلس خبرگان رهبری در برابر افرادی که در برابر هنجارشکنان و ساختارشکنان مواضع مبهمی را اتخاذ کرده اند تصریح کرد: به طور طبیعی در این باره در اجلاسیه آینده خبرگان رهبری صحبت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی گفت: در گذشته نیز این روال وجود داشته است و در نطق های پیش از دستور به این مسائل و مباحث پرداخته شده است، در اجلاس آتی مجلس خبرگان رهبری نیز این موضوع مطرح خواهد شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در عین حال تاکید کرد: مطرح کردن مباحث، یک مطلب است و عمل به آن مطلبی جدا و آنهایی که مشکلی دارند باید یک جور مشکل شان را حل کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود، وحدت را نیاز حیاتی جامعه دانست و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وحدت حول محور مبانی و اصول انقلاب اسلامی بیان داشت: مساله وحدت که مقام معظم رهبری بارها روی آن تاکید داشته و دارند، مساله ای جدید نیست.

وی وحدت را از جمله تاکیدات دین مبین اسلام و قرآن کریم دانست و با اشاره به آیه « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» گفت: محور وحدت، حبل الله، قرآن کریم، دین اسلام و تمسک به ولایت است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، هواهای نفسانی را از جمله موانع تحقق وحدت دانست و تاکید کرد: اگر هواهای نفسانی کنار برود و همه نیت ها برای خدا و در راستای خدمت به دین باشد، اختلافات کنار خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: باید دعا کنیم خداوند تبارک و تعالی آنهایی که دچار تشتت می شوند را هدایت کند و از دام های فریبنده شیطان نجات دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تا مادامی که افراد اسیر هواهای نفسانی باشند، مشکلات وجود خواهد داشت و همه باید از درگاه خدا بخواهیم ما را از شر نفس اماره نجات دهد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات