۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۸۶۱۸۵
خطیب جمعه مبرز عربستان:

شیعیان پیشگام وحدت اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه مبرز عربستان با اشاره به تلاشهای صورت گرفته توسط علمای تشیع جهت وحدت مسلمانان تاکید کرد که شیعیان پیشگام وحدت اسلامی هستند.
شیعیان پیشگام وحدت اسلامی هستند


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عبدالله موسوی خطیب جمعه شهر مبرز عربستان در جمع کثیری از شیعیان این شهر از سکوت سازمانهای جهانی نسبت به توهین به مقدسات اسلام به شدت انتقاد کرد و گفت: کشورهایی که دم از آزادی می زنند امروزه به آزادیهای دیگران تجاوز کرده و به سوزاندن کتاب مقدس بیش از یک چهارم مردم جهان تهدید می کنند.

وی افزود: تا هنگامی که مسلمانان به مقدسات یکدیگر بی احترامی می کنند و احساسات یکدیگر را جریحه دار می سازند نباید از دشمنانی که همواره در صدد ضربه زدن به دین و امت هستند انتظار احترام داشت.

حجت الاسلام موسوی شیعیان را طرفدار وحدت اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: پیروان امام علی(ع) به هیچ وجه اهل توهین و تجاوز به دیگران نیستند و به دنبال وحدت اسلامی هستند همانگونه که در گذشته شاهد مطرح شدن مساله وحدت اسلامی توسط امام خمینی(ره) بودیم و هم اکنون نیز امام خامنه ای با تاسیس دار التقریب در صدد مقابله با فتنه های تفرقه اندوزانه دشمنان امت هستیم.

خطیب جمعه مبرز از اظهارات فتنه اندوزانه برخی افراد به شدت انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت: برخی از افراد عالم نما که تنها از احساسات خود پیروی می کنند تلاشهای مراجع تقلید تشیع نظیر امام خمینی(ره)، امام خامنه ای، آیت الله سیستانی، آیت الله خوئی و آیت الله بروجردی را از بین می برند، این افراد که خود را در پوشش عالم قرار می دهند هیچ علمی ندارند و از منطق به دور هستند./980/د102/ف.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
وحدت مسلمین باعث وحشت استکبار است و تمام تلاششان را برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین می کنند
0
0