۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۶۲۰۲
آیت الله سید عزالدین زنجانی:

اهانت کنندگان به قرآن منتظر پاسخ قاطعانه و عملی فرزندان اسلام باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی از علمای حوزه علمیه مشهد در پاسخ به عمل قبیح قرآن سوزی در آمریکا اظهار داشت:اهانت کنندگان به قرآن منتظر پاسخ قاطعانه و عملی فرزندان اسلام باشند.
 آيت الله زنجاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی از علمای حوزه علمیه مشهد در پاسخ به عمل قبیح قرآن سوزی در آمریکا پیامی صادر کرد و اظهار داشت: اینجانب اعلام می کنم اکنون با ارتکاب چنین عمل وهن آلود و خبیثانه ای نه تنها باید منتظر پاسخ قاطعانه و عملی فرزندان اسلام عزیز باشید ، بلکه از عذاب الیم و شدید الهی نیز در امان نخواهید بود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شنیده شد که یکی دیگر از تابعین ابلیس ملهم از آیات شیطانی او دست به اقدامی خطرآفرین و موهن در قالب فراخوان جسارت به کتاب آسمانی مسلمین قرآن مجید زده و بار دیگر نه تنها شعار خالی از شعور دموکراسی و آزادی عقیده و دین را در آمریکا به چالش کشیده، بلکه باعث خشم و نفرت بیش از 1/5 میلیارد مسلمان معتقد و مؤمن گردیده است.

لازم است ترنرها که کشیش نمایانه غلام حلقه بگوش محافل ضد بشریت صهیونیست هستند بدانند در سنن الهی هیچ تبدیل و تحویلی نیست و قاعده بی بدیل «الاسلام یعلو و لایعلی علیه» غیرقابل تشکیک و خدشه است.

اینجانب اعلام می کنم اکنون با ارتکاب چنین عمل وهن آلود و خبیثانه ای نه تنها باید منتظر پاسخ قاطعانه و عملی فرزندان اسلام عزیز باشید، بلکه از عذاب الیم و شدید الهی نیز در امان نخواهید بود. بدیهی است رهروان حقیقی ادیان آسمانی بالاخص پیروان پیامبر صلح حضرت مسیح(ع) هیچ گاه نسبت به چنین عمل خلاف عقل و دین و اخلاق وقعی ننهاده و خود را بازیچه دست چنین بیمار مالیخولیایی قرار نخواهند داد.

والسلام علی من اتبع الهدی

سید محمد عزالدین الحسینی الزنجانی

سوم شوال 1431

/931/د102/ص
ارسال نظرات