۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۸۶۳۲۵
رییس ستاد اقامه نماز اهواز:

مسلمانان هیچ‌گاه به دشمنی با ادیان دیگر نمی‌اندیشند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز اهواز، هدف آمریکا از هتک حرمت قرآن کریم را دور ساختن ذهن مسلمانان از جنایات صهیونیسم در فلسطین اشغالی دانست.
رژيم صهيونيستي
حجت‌الاسلام جوادچاوشی، رییس ستاد اقامه نماز اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس کتاب آسمانی مسلمانان، اظهار داشت: هتک حرمت قرآن مجید، عمل برنامه‌‌ریزی شده‌ای از سوی صهیونیسم و وابستگان آن‌ها است.

رییس ستاد اقامه نماز اهواز تصریح کرد: آغاز این عمل از سوی کشیش آمریکایی و عقب‌نشینی از آن و محکوم شدن عمل از سوی دولتمردان از سویی و حمایت این اقدام از سوی گروهی دیگر، عمل برنامه‌ریزی شده‌ایی است که مشابه آن نیز در صدر اسلام نیز به وجود آمده بود.

وی با بیان این که احترام دین اسلام به دیگر ادیان، ستودنی و قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: دین اسلام بر احترام به دیگر ادیان تأکید می‌کند و آن‌ها را محترم می‌داند؛ اما متأسفانه شاهد هستیم که گروهی دیگر از پیروان ادیان مسیحی و یهودی اقدام به این عمل کرده‌اند.

این مقام مسؤول ابراز داشت: همگان می‌دانند که این اقدام از سوی پیروان این ادیان نیست؛ بلکه اقدامی از سوی صهیونیسم است که مردم ما نباید فریب این عمل را بخورند؛ مسلمانان با محکومیت این عمل، خواستار برقراری ارتباط نزدیک‌تری بین ادیان هستند.

حجت الاسلام چاوشی خاطر نشان کرد: مردم مسلمان ما بدانند که هدف آمریکا از این اقدام، دور کردن ذهن مسلمانان از جنایات صهیونیسم در فلسطین اشغالی است. آن‌ها می‌خواهند که مسلمانان درگیر مسائل سوا و جدا از فجایع حادث شده در فلسطین شود. اما آن‌ها نمی‌دانند که مسلمانان نه تنها این مسأله را محکوم می‌کنند، بلکه حواسشان کاملاً متوجه جنایات اسرائیل است.

وی با بیان این که نزدیکی وقوع این جنایات به گرامی‌داشت روز قدس نباید از نظر دور بماند، اظهار داشت: صهیونیسم به دنبال این است که ادیان را درگیر یکدیگر کند؛ اما آن‌ها نمی‌دانند که مسیح و یهود مقابل مسلمانان قرار ندارد؛ بلکه این صهیونیسم است که مقابل اسلام قرار دارد./945/ت302/س
ارسال نظرات