۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۸۶۵۵۸
امام جمعه بهبهان:

جنگ بین اسلام و مسیحیت هرگز تحقق نخواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان با بیان این که استکبار جهانی به دنبال جنگ افروزی میان اسلام و مسیحیت است، اظهار داشت: این امر با هوشیاری مسلمانان هیچ‌گاه تحقق پیدا نخواهد کرد.
حجت الاسلام سليماني، امام جمعه بهبهان/2
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، روز گذشته در تجمع قشرهای مختلف مردم این شهرستان، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی بالاترین دشمن امت اسلام محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توهین به ساحت مقدس قرآن کریم تصریح کرد: ما ملت مسلمان و همیشه در صحنه با‌ محکوم کردن این اهانت جنون‌آمیز را، خواستار مجازات عوامل اصلی این جنایت بزرگ هستیم؛ اقدام ننگین اهانت به قرآن کریم این کتاب آسمانی، توهین به بیش از 5/1 میلیارد مسلمان در جهان است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که همانگونه که ولی امر مسلمین فرمودند این عمل ناپسند و ابلهانه در سایه امنیت پلیس آمریکا به‌وقوع پیوست و این نمونه بارز اسلام‌ستیزی استکبار جهانی است خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بداند اگر بخواهد دین ما را به خطر بیندازد سربازان جان بر کف امام خامنه‌ای تمام دنیای استکبار و امریکا را به خطر خواهند انداخت.

وی با تاکید بر این که مسلمانان در راه حراست از کیان اسلام، قرآن و دین خود از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند، ابراز داشت: در قرآن کریم حضرت عیسی(ع) به‌عنوان یکی از پیامبران بزرگ الهی و مادر بزرگوارش از جایگاه ویژه‌ای حتی بالاتر از آن‌چه در انجیل آمده مورد مدح و ستایش قرار گرفته است؛ توهین به قرآن توهین به مسیحیت و تمام ادیان شمرده می‌شود.

امام جمعه بهبهان اظهار داشت: استکبار جهانی با به‌راه انداختن جنگ بین اسلام و مسیحیت جبهه مبارزه با صهیونیست را تضعیف کرده که این امر با هوشیاری مسلمانان هیچ‌گاه تحقق پیدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان یادآور شد: امت بزرگ و آگاه اسلام فریب این حربه را نخورده و بالاترین دشمن خود، آمریکا و رژیم اشغال‌گر قدس می‌دانند تنها به‌خاطر عمل ناپسند و غیرانسانی عده‌ای دیوانه جنگ با مسیحیت راه نخواهد افتاد. /945/پ202/ص
ارسال نظرات