۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۸۷۴۰۳
استاد حوزه علمیه قم:

دشمنان از دستاوردهای ارزنده سفر رهبر معظم انقلاب به قم نگران هستند

خبرگزاری رسا ـ یک استاد حوزه علمیه قم‌ با بیان این‌که محبوبیت مقام معظم رهبری روز به روز در بین حوزویان بیشتر می شود، توطئه های دشمنان در خصوص سفر رهبر معظم انقلاب به قم را به سبب نگرانی و ترس آنها از دستاوردها و تأثیرات این سفر عنوان کرد.
حضرت آيت الله خامنه‌ اي
رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام علی قربانی از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، حضور ایشان در این استان کشور را برای قم و حوزه های علمیه بسیار با برکت ارزیابی کرد.

وی با بیان این‌که سفرهای رهبر معظم انقلاب و عنایات ویژه ایشان همواره برای حوزه های علمیه منشأ خیر و برکت بوده است، ابراز داشت: اقدامات شایسته ای از جمله تخصصی شدن رشته های درسی در حوزه، مباحث بیمه و خدماتی و طرح هجرت از جمله فعالیت‌هایی بوده که سرمنشا آن رهبر معظم انقلاب بوده است.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: سفر رهبر عزیز انقلاب اسلامی به استان قم نیز در واقع تکمیل کننده سفر قبلی معظم‌له خواهد بود و به طور قطع و یقین برکات و آثار بی‌شماری را برای حوزه های علمیه و حوزه علمیه مقدسه قم به همراه دارد.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: سفر ولی امر مسلمین به شهر مقدس قم و ارتباط ایشان با حوزه های علمیه و روحانیت و علما در عرصه های معنوی، علمی و پژوهشی منشأ خیر و برکت خواهد بود و قدم‌های خوبی نیز در این راستا برداشته خواهد شد.

وی حوزویان و روحانیان را مشتاق و بی‌قرار دیدار با رهبری توصیف و تصریح کرد: طلاب، روحانیان، اساتید و فضلا و علمای حوزه علمیه قم برای ملاقات با رهبر عزیز خود لحظه شماری می کنند.

حجت الاسلام قربانی، با بیان این‌که محبوبیت مقام معظم رهبری روز به روز در بین اقشار مختلف مردم و حوزویان بیشتر می شود، توطئه های دشمنان را مورد توجه قرار داد و گفت: آنها تاثیرات این سفر را حس می کنند و تجربه تاثیرات و دستاوردهای قبلی رهبری، محافل ضد انقلاب و رسانه های بیگانه را نگران و ناکام کرده است.

نماینده طلاب و فضلای شهرستان قاینات تصریح کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان نیز دشمنان و بدخواهان نظام، حرف و حدیث های بسیاری را راه انداخته بودند؛ اما حضرت آیت الله خامنه ای با حضور خود در جمع مردم کردستان صمیمیت خاصی را در این منطقه حاکم و دشمنان را ناامید کردند.

وی فاصله انداختن بین نظام و مرجعیت را از جمله دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان ما باید بدانند به هر میزان که توطئه و دسیسه کنند، هوشیاری و بیداری ملت ایران بیشتر خواهد شد و آنها از این روش‌ها طرفی برنخواهند بست. /924/پ202/س
ارسال نظرات