۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۸۷۶۵۸
رییس کمیسیون احزاب:

اقتدار لبنان، نمایش اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ بادامچیان گفت: سفر احمدی نژاد موجب دلگرمی مقاومت حزب الله و حماس، اظهار همراهی با ملت شجاع لبنان و بیان هم دلی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین است.
اسد الله بادامچيان
دکتر اسد الله بادامچیان نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت:سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان سفر بسیار مفید و موثری است و یکی از بهترین سفر های رؤسای جمهور کشورمان به منطقه تلقی می شود.

وی افزود: این سفر علاوه بر اینکه موجب دلگرمی مقاومت حماس و حزب الله در منطقه است؛ اظهار همراهی رئیس جمهور کشورمان با ملت شجاع لبنان و همچنین اظهار هم دلی و هم دردی با ملت مقاوم فلسطین به شمار می رود.

رییس کمیسیون احزاب همچنین با اشاره به استقبال مردمی لبنان از رئیس جمهور کشورمان یادآور شد:بیروتی که روزی عروس خاورمیانه برای امریکا به حساب می آمد امروز مظهر همبستگی ملت لبنان با فریادهای لبیک یا حسین علیه السلام مردم لبنان در میدان این شهر شده است.

وی ادامه داد: اقتدار لبنان امروز مرهون فریاد لبیک یا حسین های ملت لبنان به رهبری و رهنمودهای سید حسن نصر الله است که این به نمایش گذاشته شدن اقتدار و عزت انقلاب اسلامی نیز می باشد.

بادامچیان در رابطه با اعتراض غربیها و رسانه های استکباری از حضور دکتر احمدی نژاد در میان ملت لبنان گفت: رفتاری که رییس جمهور کشورمان هنگام حضور خود در میان مردم نشان می دهد رفتاری است که با رؤسای جمهور دیگر کشورها قابل مقایسه نیست، وی در میان توده های مردم می رود و در میان آنها با مردم صحبت می کند از این رو همین امر باعث آن می شود که آنها از محبوبیت وی در میان مردم دچار ترس بشوند.

وی با اشاره به تهدیدات صورت گرفته نسبت به سفر احمدی نژاد بیان داشت: تهدیدات، بازی های سیاسی و دعواها و تحلیلهای گوناگون در مورد سفر احمدی نژاد از سوی استکبار هیچ سودی به حال آنها و هیچ زیانی به حال ایران لبنان و منطقه ندارد و حتی تهدید به تروری که اخیرا از سوی رژیم صهیونیستی مطرح شد سخن بیهوده ای بود که بر زبان جاری شد، زیرا به قول شهید بهشتی شهادت معشوق ماست و این در مورد احمدی نژاد کاملا صدق می کند. /955/ت302/ج

ارسال نظرات