۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۸۷۶۷۶
شمارش معکوس حضور رهبر انقلاب در قم؛

برنامه ریزی گسترده رادیو معارف در استقبال از رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر رادیو معارف با سفر رهبر معظم انقلاب به شهر علم و اجتهاد از برنامه ریزی های گسترده این رادیو برای این رخداد مهم خبر داد.
حجت الاسلام لطفي نياسر راديو معارف؛ صداي فطرت و فضيلت


حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم، رادیو معارف برنامه های گسترده ای را تدارک دیده است.

وی در ادامه افزود: در برنامه«افق » که از شنبه گذشته پخش آن آغاز شده است به تحلیل نظرات و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان پرداخته می شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر اظهار داشت: در این برنامه نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید در خصوص حوزه، تحول در حوزه، مباحث علوم انسانی که خواستگاه اصلی آن حوزه علمیه قم است پرداخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه دیگری که با قالب گزارش خبری ارائه می شود، گزارش های متعددی از اساتید سطح یک و دو حوزه های علمیه ، احساسات مردمی و آمادگی مردم و حوزویان برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی تهیه و در تمام بخش های خبری رادیو معارف پخش می شود.

مدیر رادیو معارف یادآور شد: در روز سفر ایشان، برنامه زنده ای خواهیم داشت که در آن به استقبال سفر ایشان می رویم و احساسات، عواطف مردمی و نظراتشان را در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی پوشش می دهیم.

وی تأکید کرد: در این برنامه رادیویی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت زنده برای شنوندگان رادیو معارف پخش خواهد شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر تصریح کرد: با توجه به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدار ایشان با بخش های تخصصی حوزه و مؤسسات پژوهشی مختلف، در برنامه زنده ای با حضور کارشناسان، مباحثی را که در مراسم مختلف از سوی رهبر انقلاب اسلامی و نخبگان ارائه می شود، تحلیل و بررسی می شود.

وی بیان داشت: از ابتدای این هفته تا کنون، در برنامه های عمومی صبح‌گاهی به مباحث ولایت و مردم، به ویژه در برنامه عصر زندگی پرداخته می شود.

این پژوهشگر حوزوی ادامه داد: در این برنامه از سوی کارشناسان به بررسی مباحثی همچون آثار زندگی ولایی پرداخته می شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به برنامه های این رادیو پس از سفر مقام معظم رهبری تأکید کرد: همه مباحثی که در سفر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، نخبگان حوزوی و مراجع تقلید مطرح شده است، از سوی کارشناسان این رادیو تحلیل شده و به صورت یک برنامه مدون به شنوندگان این رادیو ارائه خواهد شد./919/ت302/ف.

ارسال نظرات