۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۸۰۸۷
امام جمعه بابل:

استکبار جهانی از جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی در هراس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به این که امروز پیام انقلاب اسلامی در سطح دنیا پراکنده شده است، گفت: استکبار جهانی از جهانی شدن پیام انقلاب در هراس است.
امام جمعه بابل
حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، به سفر دو روزه رییس جمهور به لبنان اشاره کرد و گفت: برق استقبال با شکوه و با عظمت همه طبقات لبنان از رییس جمهور ایران، چشمان رسانه های دنیا را خیره کرد.

وی با اشاره به این که شیعیان، مارونی، اهل سنت، مسیحی ها، دروزی و دیگر طوایف و گرووهای لبنان علیرغم اختلاف های سیاسی با استقبال باشکوه و کم نظیر از رییس جمهور موجب حیرت دنیا شدند، افزود: رسانه های استکباری نتوانستند این صحنه را انکار کنند و این مسأله از جمله نقاط برجسته این سفر بود.

امام جمعه بابل با بیان این که سران استکبار با همراهی رسانه های خود از مدت ها قبل سعی کردند که مقامات لبنان را از میزبانی رییس جمهور ایران باز دارند، خاطرنشان کرد: حتی وزیر امور خارجه آمریکا از لبنان تقاضا کرد این سفر را لغو کنند؛ اما در عین حال این سفر با شکوه و با عظمت انجام شد و آن به این دلیل بود که احمدی نژاد نماینده انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: همانطور که سید حسن نصر الله گفت: رییس جمهور ایران به عنوان نماینده انقلاب اسلامی در لبنان حضور پیدا کرد نه به عنوان یک شخصیت و یک فرد و این محبت زاید الوصف نسبت به آرمان انقلاب اسلامی بود.

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل ادامه داد: علیرغم عزت آفرینی ملت ایران در منطقه و دنیا متأسفانه عده ای بیچاره شبانه روز در رسانه های خود می گویند که ایران اسلامی در دنیا منزوی شده است و حتی برخی ها در داخل نیز سخن از مذاکره و کوتاه آمدن در مقابل زورگویی های آنها می زنند.

وی با تأکید بر این که ملت ایران قدرتمندانه به راه خود ادامه خواهد داد و در این مسیر قلوب امت های اسلامی نیز با ملت ایران همراه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران منزوی نیستند؛ بلکه بیشترین توجه را در دنیا به خود معطوف کرده اند.

امام جمعه بابل با بیان این که انقلاب اسلامی در قلوب آحاد امت اسلامی و غیر اسلامی جا گرفته است، ادامه داد: این نشان دهنده محبوبیت نظام اسلامی است و این صحنه نشان دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی در دنیا است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو قدرت دارد، گفت: یک قدرت سخت که متکی بر تجهیزات و امکانات است و دیگری نیز قدرت نرم افزاری است که این قدرت نرم افزاری متکی بر حضور و همراهی آحاد جامعه است.
 
وی در ادامه با تأکید بر این که هر گونه تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عواقب سنگینی برای عاملان آن خواهد داشت، خطاب به دشمنان گفت: اگر به جمهوری اسلامی تعرض کنید در بسیاری از نقاط دنیا با اعتراض و چالش های سنگین مواجه می شوید؛ قدرت جمهوری اسلامی تنها به سلاح، تجهیزاتش و مردم نیست؛ بلکه قدرت جمهوری است متکی بر آحادی است که در تک تک ملت های اسلامی وجود دارد.

امام جمعه بابل خطاب به سران استکبار گفت: شما اگر جرأت دارید نگاه چپ به جمهوری اسلامی بکنید به طور یقین خواهید دید که نه تنها این امت بلکه قدرت های نهفته در آن سوی مرزها چنان با شما برخورد می کنند که شما از هر حرکتی پشیمان بشوید./950/الف
ارسال نظرات