۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۸۸۲۶۹
آیت الله نمازی:

قلم و بیان از وصف استقبال پرشور مردم قم از رهبر معظم انقلاب عاجز است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استقبال پرشور و باشکوه حوزویان و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبری را وصف نشدنی و روز 27 مهرماه را یک روز تاریخی و ماندگار در تاریخ مردم شهر قم عنوان کرد.
1/ آيت الله نمازي تصاوير هوايي استقبال از رهبر معظم انقلاب در قم


آیت الله نمازی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، استقبال مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار شهر قم از مقام معظم رهبری را بسیار باشکوه عنوان و تصریح کرد: صحنه های ابراز عشق و ارادت مردم قم به مقام معظم رهبری و استقبال باشکوه از ایشان از هر تحلیل و تفسیری گویاتر بود.

وی تصریح کرد: استقبال پرشور و باشکوه مردم قم از رهبر انقلاب اسلامی افزون بر نشان دادن وفاداری و پاسداری آنان از ولایت فقیه، ثاب کرد که پیوند بین مردم و نظام و رهبری تا چه میزان عمیق و ناگسستنی است.

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: رسانه های مختلف صحنه های استقبال مردم قم از مقام معظم رهبری را نشان دادند و جهانیان مشاهده کردند که چگونه مردم قم مقدم رهبر مجاهد، شجاع و محبوب خود را به این شهر مذهبی گرامی داشتند.

آیت الله نمازی بیان داشت: مردم قم روز سه شنبه(27مهرماه) یک روز به یادماندنی و تاریخی دیگر را در تاریخ پرافتخار خود رقم زدند و این روز برای همیشه در تاریخ این شهر و مردمان انقلابی و ولایتمدار آن ثبت و ضبط شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تجلیل از حضور باشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: هیچ بیان، قلم و شعر و نثری نمی تواند زیبایی های جلوه نمایش ابراز ارادت مردم قم به ولی فقیه را به تصویر بکشد و نشان دهد.

آیت الله نمازی ادامه داد: البته آنهایی که چشم شان کور و گوش شان کر است و یا نمی خواهند این حضور را ببیند و قصد انکار آن را دارند، حساب شان جدا است.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: استقبال بزرگان، علما و اساتید حوزه علمیه قم نیز از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیار جالب و پرشور بود و خوشبختانه علما و شخصیت های زیادی در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضور داشتند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقشه های دشمنان برای ترویج خط و تز اسلام منهای روحانیت و سیاست ادامه داد: حربه ها و نقشه های استکبار جهانی برای سلطه بر جهان اسلام از گذشته و قبل از انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است.

آیت الله نمازی تصریح کرد: در عصر غیبت کبری، روحانیت، علما و مراجع جانشین مقام ولایت کبری الهیه و متصدی اجرای احکام اسلامی هستند و اسلام هیچ گاه نمی تواند بدون مجری باشد.

این استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم به ویژه نسل جوان در برابر نقشه ها و توطئه های دشمنان گفت: تا زمانی که روحانیت و مرجعیت متصدی تفسیر قرآن کریم و تبیین کننده احکام نورانی اسلام هستند دشمنان نمی توانند هیچ گونه غلطی بکنند.

آیت الله نمازی اظهار داشت: این گونه مسائل باید برای نسل سوم و جوان انقلاب اسلامی تبیین شود و آنها نیز باید مراقب باشند و بدانند که دشمن همواره در کمین شان است و برای به دام انداختن آنها برنامه ها و نقشه های فراوان دارد. /924/ت301/ف.




ارسال نظرات