۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۸۸۳۷۲
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

بیان آرمان‌های انقلاب در جهت افزایش بصیرت و تقویت وحدت ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به برنامه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان با ترویج افکار انحرافی و شبهه افکنی، بر ضرورت بیان آرمان‌های انقلاب برای افزایش بصیرت و تقویت وحدت ملی تأکید کرد‌.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، روز گذشته، در گردهمایی یک روزه ائمه جمعه سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: امامان جمعه در شهرها و مناطق مختلف استان به عنوان محور فکری نظام هستند.

امام جمعه زاهدان، با اشاره به برنامه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان با ترویج افکار انحرافی و شبهه‌افکنی، بر ضرورت بیان آرمانهای انقلاب برای افزایش بصیرت و تقویت وحدت ملی تأکید کرد.

عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: دشمنان اسلام و ملت ایران سعی دارند تا از طریق جنگ نرم بنیان‌های اعتقادی مردم را در برابر مسأله مهم عفاف و حجاب و اصول اخلاقی در مراکز آموزشی و دانشگاهی تضعیف کنند.

وی، افزود: باید با فعالیت‌های فرهنگی و همنشینی بیشتر با جوانان مراقب این توطئه‌ها بود.

نماینده ولی در سیستان و بلوچستان، هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و طرح آنان با مدیران مختلف استان از سوی ائمه جمعه بیان کرد‌. 

گفتنی است، ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در ادامه این نشست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی استان مطرح کردند و مطالبی را بیان داشتند./940/پ202/س
ارسال نظرات